Η ΝΔ ως παράταξη ευθύνης και κοινής λογικής, δηλώνει η Ειρήνη Αγαπηδάκη

Η ΝΔ ως παράταξη ευθύνης και κοινής λογικής, δηλώνει η Ειρήνη Αγαπηδάκη

«Είμαστε η παράταξη που δεν αφήνει κανέναν πίσω», υπογράμμισε η αναπληρωτής υπουργός Υγείας, Ειρήνη Αγαπηδάκη, κατά την ομιλία της στο 16ο Συνέδριο της ΝΔ. Όπως σημείωσε, η ΝΔ εκπροσωπεί το πραγματικό πρόσωπο της Ελλάδας, με ανθρώπους που κράτησαν τη χώρα όρθια στα δύσκολα.

Η κ. Αγαπηδάκη τόνισε ότι η ΝΔ δεν είναι η παράταξη των ελίτ, αλλά «η παράταξη της ευθύνης, της κοινής λογικής, του καθήκοντος». Ανέφερε ότι η ΝΔ δεν χαρίστηκε ποτέ στα μεγάλα λόγια, αλλά εργάστηκε για την κοινωνική ασφάλεια των πιο αδύναμων.

Επιπλέον, αναφέρθηκε στην προσπάθεια της Αριστεράς να πείσει ότι κατέχει το μονοπώλιο της κοινωνικής ευαισθησίας και τόνισε ότι «ήρθε η ώρα να τελειώνουμε με τα παραμύθια». Για την κυβέρνηση της ΝΔ, κοινωνικό κράτος σημαίνει ελευθερία και αξιοπρέπεια για τον πολίτη.

Η κ. Αγαπηδάκη επισήμανε ότι η φτώχεια στη χώρα στοιχίζει ζωές και πως η ΝΔ, ως η μεγάλη λαϊκή παράταξη, δεν μπορεί να το ανεχθεί. Αναφέρθηκε επίσης στο στοίχημα της κυβέρνησης Μητσοτάκη να σπάσει τον φαύλο κύκλο της ανισότητας και να προωθήσει την πρόληψη μέσω του προγράμματος Προλαμβάνω.

Loading

Play