Η Σοφία Ζαχαράκη τονίζει τη σημασία ενός υποστηρικτικού σχολικού περιβάλλοντος για τα παιδιά

Η Σοφία Ζαχαράκη τονίζει τη σημασία ενός υποστηρικτικού σχολικού περιβάλλοντος για τα παιδιά

Η Υπουργός Παιδείας, Σοφία Ζαχαράκη, δήλωσε ότι το Υπουργείο Παιδείας έχει χρέος να βλέπει τα παιδιά όχι μόνο ως μαθητές, αλλά και ως νέους ανθρώπους με ανάγκες και ευαισθησίες. Με αφορμή το πρόσφατο τραγικό περιστατικό στην Ηλιούπολη, επεσήμανε την ανάγκη για καθημερινή ενίσχυση ενός σχολικού περιβάλλοντος που καλλιεργεί τον σεβασμό και την αποδοχή.

Η κ. Ζαχαράκη εξέφρασε την οργή και την απογοήτευσή της για την εκμετάλλευση της τραγωδίας, τονίζοντας ότι πρέπει να σταθούμε με σεβασμό απέναντι στα παιδιά και τις οικογένειές τους. Υπογράμμισε ότι δεν είναι η κατάλληλη στιγμή για βιαστικά συμπεράσματα και αναλύσεις.

Η υπουργός αναφέρθηκε στην ανάγκη για σταθερή ψυχοκοινωνική υποστήριξη στα σχολεία, καθώς και στην παρουσία ειδικών, ώστε να διασφαλιστεί ότι κανένα παιδί δεν θα νιώθει μόνο ή αόρατο.

Τέλος, κάλεσε όλους, συμπεριλαμβανομένων της Πολιτείας και των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης, να επιδείξουν αυτοσυγκράτηση και υπευθυνότητα, προσθέτοντας ότι κανένα παιδί δεν πρέπει να αισθάνεται μόνο του.

Loading

Play