Καμία ανησυχία για την υγεία της Ειρήνης Αγαπηδάκη

Καμία ανησυχία για την υγεία της Ειρήνης Αγαπηδάκη

Καμία ανησυχία δεν υπάρχει για την κατάσταση της υγείας της αναπληρώτριας υπουργού Υγείας, Ειρήνης Αγαπηδάκη, σύμφωνα με τους θεράποντες ιατρούς στο νοσοκομείο «Ευαγγελισμός». Η κ. Αγαπηδάκη αισθάνθηκε αδιαθεσία κατά τη διάρκεια της παρουσίας της στη Βουλή και μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο «Ευαγγελισμός» για καθαρά προληπτικούς λόγους.

Από το γραφείο της κ. Αγαπηδάκη ανακοινώθηκε ότι η υπουργός μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο για προληπτικούς λόγους και οι γιατροί επιβεβαίωσαν ότι δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας.

Η κατάσταση της υγείας της παρακολουθείται στενά και οι ιατρικές εκτιμήσεις είναι καθησυχαστικές.

Loading

Play