Καμία ανησυχία δεν υπάρχει για την κατάσταση της υγείας της αναπληρώτριας υπουργού Υγείας, Ειρήνης Αγαπηδάκη, σύμφωνα με τους θεράποντες ιατρούς στο νοσοκομείο «Ευαγγελισμός». Η κ. Αγαπηδάκη αισθάνθηκε αδιαθεσία κατά τη διάρκεια της παρουσίας της στη Βουλή και μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο «Ευαγγελισμός» για καθαρά προληπτικούς λόγους.
Από το γραφείο της κ. Αγαπηδάκη ανακοινώθηκε ότι η υπουργός μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο για προληπτικούς λόγους και οι γιατροί επιβεβαίωσαν ότι δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας.
Η κατάσταση της υγείας της παρακολουθείται στενά και οι ιατρικές εκτιμήσεις είναι καθησυχαστικές.
![]()

