Η απουσία του Κώστα Καραμανλή από το επικείμενο συνέδριο της ΝΔ, που προγραμματίζεται για τις 15-17 Μαΐου, στέλνει ηχηρό μήνυμα σχετικά με τις διαχωριστικές γραμμές που έχουν δημιουργηθεί με τον Κυριάκο Μητσοτάκη. Η απόφαση του πρώην πρωθυπουργού να μην συμμετάσχει υποδηλώνει τις εσωτερικές εντάσεις που υπάρχουν στο κόμμα.
Η δυσαρέσκεια είναι διάχυτη στους κόλπους της γαλάζιας Κοινοβουλευτικής Ομάδας, καθώς οι βουλευτές εκφράζουν ανησυχίες για την κατεύθυνση που έχει πάρει η Νέα Δημοκρατία. Η απουσία του Καραμανλή ενδέχεται να ενισχύσει τις φωνές που ζητούν αλλαγές στη στρατηγική του κόμματος.
Η συμμετοχή του Καραμανλή σε πολιτικές διαδικασίες έχει πάντα βαρύνουσα σημασία, και η απουσία του από το συνέδριο μπορεί να ερμηνευθεί ως σιωπηλή διαμαρτυρία. Οι εξελίξεις αυτές αναμένεται να επηρεάσουν τη δυναμική της ΝΔ και τις σχέσεις μεταξύ των στελεχών της.
Πηγή περιεχομένου: in.gr
![]()

