Δημήτρης Βαρτζόπουλος: «Με πρωθυπουργό τον Κυριάκο Μητσοτάκη, προχωράμε όλοι μαζί για την Ελλάδα του 2030».
Ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας, Δημήτρης Βαρτζόπουλος, με ανάρτησή του με αφορμή το 16ο Συνέδριο της ΝΔ, υπογραμμίζει ότι «η μεγάλη δύναμη της Νέας Δημοκρατίας ήταν και παραμένει οι άνθρωποί της».
Όπως επισημαίνει, «σε μία εποχή γεωπολιτικών προκλήσεων, διεθνών ανακατατάξεων και αυξημένων κοινωνικών απαιτήσεων, η πολιτική σταθερότητα αποτελεί εθνική αναγκαιότητα».
Κλείνοντας το μήνυμά του, τονίζει: «Με πρωθυπουργό τον Κυριάκο Μητσοτάκη, προχωράμε όλοι μαζί για την Ελλάδα του 2030, με ισχυρό κοινωνικό κράτος, υπεύθυνη οικονομική πολιτική, κοινωνική δικαιοσύνη και πραγματική ευημερία για όλους τους Έλληνες».
![]()

