Κωστής Χατζηδάκης: Δημόσιο πιο φιλικό προς τους πολίτες

Κωστής Χατζηδάκης: Δημόσιο πιο φιλικό προς τους πολίτες

Σε συνέχεια του πρόσφατου Υπουργικού Συμβουλίου, λεπτομέρειες για το πώς το Δημόσιο θα γίνει πιο απλό και φιλικό στις συναλλαγές με τους πολίτες, μειώνοντας αντίστοιχα τη γραφειοκρατία, έδωσε ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης Κωστής Χατζηδάκης, σε συνέντευξή του στο Σκάι 100,3.

Αυτή η κυβέρνηση έχει κάνει αρκετά βήματα στο να κάνει το Δημόσιο πιο φιλικό στους πολίτες, ήταν η εισαγωγική παρατήρησή του φέρνοντας συγκεκριμένα παραδείγματα, όπως: ο ψηφιακός εκσυγχρονισμός του Δημοσίου, η ταχύτερη απονομή των συντάξεων, η ταξινόμηση των περιστατικών στα εφημερεύοντα νοσοκομεία, η αξιολόγηση των δημοσίων υπαλλήλων κ.ά.

Επίσης, προανήγγειλε και τις επόμενες πρωτοβουλίες της κυβέρνησης όπως οι πολεοδομίες, ο ΟΠΕΚΕΠΕ, και η περαιτέρω απλοποίηση στην αδειοδότηση επιχειρήσεων.

Θέλουμε να κάνουμε και άλλα βήματα για ένα κράτος πιο φιλικό στον πολίτη, διαβεβαίωσε ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης, προσθέτοντας ότι θα αξιοποιηθούν ερωτηματολόγια του Υπουργείου Εσωτερικών σχετικά με τη δημόσια διοίκηση, στα οποία έχουν απαντήσει δεκάδες χιλιάδες πολίτες, καθώς και οι εισηγήσεις του Συνηγόρου του Πολίτη. Πρόκειται για διυπουργική πρωτοβουλία, επικεφαλής της οποίας είναι ο Κ. Χατζηδάκης.

Ειδικότερα, ανέφερε: «Θα δούμε πώς θα επεκτείνουμε την αντικατάσταση δικαιολογητικών από υπεύθυνες δηλώσεις», σημειώνοντας ότι αυτό θα συμβεί σε περιπτώσεις όπου το Δημόσιο έχει ήδη καταχωρημένα στα ηλεκτρονικά μητρώα του τα στοιχεία των πολιτών.

Ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης αναφέρθηκε, τέλος, στην πλατφόρμα Εθνικού Μητρώου Διαδικασιών «ΜΙΤΟΣ», στην οποία έχουν ήδη καταγραφεί 4.050 διαφορετικές διαδικασίες και υπολογίζεται ότι θα καταγραφούν ακόμη 1.000. Αξιοποιώντας την πλατφόρμα, θα υπάρξει μείωση των διαδικασιών και του χρόνου, υπογράμμισε.

Μέχρι πρόσφατα το Δημόσιο διεκδικούσε την πόλη της Σαρωνίδας κι ας είχαν εκεί ιδιοκτησίες οι άνθρωποι επί δεκαετίες, ήταν το μήνυμα που εξέπεμψε, κλείνοντας, ο Κ. Χατζηδάκης.

Loading

Play