Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης εξέφρασε τα συγχαρητήριά του στον Πήτερ Μαγιάρ, τον νικητή των πρόσφατων εκλογών στην Ουγγαρία.
Σε ανάρτησή του στο Χ, τόνισε ότι πρόκειται για μεγάλη βραδιά για την Ουγγαρία, επισημαίνοντας: «Μεγάλη βραδιά για την Ουγγαρία και την Ευρώπη! Συγχαρητήρια στον @magyarpeterMP για μια εντυπωσιακή νίκη».
Η δήλωση του πρωθυπουργού υπογραμμίζει τη σημασία της εκλογικής διαδικασίας και την πολιτική σταθερότητα στην περιοχή.
![]()

