Το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών ανακοίνωσε την ολοκλήρωση νέας πληρωμής δικαιούχων στο πρόγραμμα «Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙΙ».
Σύμφωνα με την 15η απόφαση έγκρισης πίστωσης, την Πέμπτη 28 Μαΐου 2026, πιστώθηκε το ποσό των 2.017.873,89 ευρώ στους λογαριασμούς 1.066 δικαιούχων του προγράμματος. Από αυτό το ποσό, 1.311.784,86 ευρώ αφορά 858 φυσικά πρόσωπα και 706.089,03 ευρώ αφορά 208 νομικά πρόσωπα. Συνολικά, επιδοτούνται 1.120 ηλεκτρικά οχήματα.
Από την έναρξη του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙΙ» τον Ιούνιο του 2024, έχουν καταβληθεί ενισχύσεις συνολικού ύψους 48.809.263,60 ευρώ.
![]()

