Νέο πρόγραμμα πρόληψης υπέρτασης από την Ειρήνη Αγαπηδάκη στο πλαίσιο του ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ

Νέο πρόγραμμα πρόληψης υπέρτασης από την Ειρήνη Αγαπηδάκη στο πλαίσιο του ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ

Η αναπληρώτρια υπουργός Υγείας Ειρήνη Αγαπηδάκη παρουσίασε νέο πρόγραμμα πρόληψης για την υπέρταση, στο πλαίσιο του Εθνικού Προγράμματος Πρόληψης «ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ». Το πρόγραμμα αυτό στοχεύει στην έγκαιρη διάγνωση και πρόληψη σοβαρών νοσημάτων, καθώς περίπου 500.000 πολίτες παραμένουν αδιάγνωστοι.

«Επί 40 χρόνια περιμέναμε να αρρωστήσουμε για να επισκεφτούμε τον γιατρό. Η θεμελίωση της πρόληψης είναι όραμα και εντολή του πρωθυπουργού. Μετά την πανδημία, αναγνωρίσαμε τη σημασία της πρόληψης ως πυλώνα μεταρρύθμισης του ΕΣΥ», δήλωσε η κ. Αγαπηδάκη.

Το πρόγραμμα «ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ» απευθύνεται σε 6 εκατομμύρια πολίτες, προσφέροντας δωρεάν εξετάσεις μέσω δημόσιων και ιδιωτικών δομών, χωρίς οικονομική επιβάρυνση. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να κλείσουν ραντεβού με τον ΑΜΚΑ τους.

Επιπλέον, αναφέρθηκαν και άλλες δράσεις πρόληψης, όπως το πρόγραμμα κατά της παχυσαρκίας και η αντιμετώπιση νεφρικής δυσλειτουργίας, που έχουν προσελκύσει σημαντικό αριθμό συμμετεχόντων.

«Μέσω των Κινητών Ομάδων Υγείας, εντοπίζουμε περιστατικά με σοβαρούς παράγοντες κινδύνου, επιβεβαιώνοντας τη σημασία της πρόληψης», κατέληξε η κ. Αγαπηδάκη.

Loading

Play