Νίκη για τους δανειολήπτες: Ψηφίστηκε το νομοσχέδιο του ΥΠΕΘΟΟ στη Βουλή

Νίκη για τους δανειολήπτες: Ψηφίστηκε το νομοσχέδιο του ΥΠΕΘΟΟ στη Βουλή

Το σχέδιο νόμου του υπουργείου Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, που αφορά μέτρα κατά της ενεργειακής κρίσης και ρυθμίσεις για τον εξωδικαστικό μηχανισμό ρύθμισης οφειλών, ψηφίστηκε κατά πλειοψηφία στην Επιτροπή Οικονομικών Υποθέσεων. Το νομοσχέδιο θα εισαχθεί για συζήτηση και ψήφο στην Ολομέλεια αύριο το πρωί.

Η Νέα Δημοκρατία στήριξε το νομοσχέδιο στην Β’ ανάγνωσή του, ενώ το ΚΚΕ το καταψήφισε. Τα υπόλοιπα κόμματα επιφυλάχθηκαν να τοποθετηθούν στην Ολομέλεια. Ο υφυπουργός Δημήτρης Μαρκόπουλος, σχολιάζοντας την τροπολογία για τα δάνεια του Νόμου Κατσέλη, δήλωσε ότι η σημερινή ημέρα είναι ημέρα νίκης και δικαίωσης για τους πολίτες.

Ο κ. Μαρκόπουλος τόνισε ότι η ρύθμιση αυτή θα επιτρέψει τη διευθέτηση των δανειακών υποχρεώσεων όσων είχαν εγκλωβιστεί από τον ατελή Νόμο Κατσέλη, προσφέροντας ευνοϊκές ρυθμίσεις. Ανέφερε επίσης ότι η κυβέρνηση εργάστηκε εντατικά για να καταστεί η ρύθμιση αυτή αποτελεσματική.

Ο υφυπουργός επισήμανε ότι η ρύθμιση καταρρίπτει τον μύθο ότι η κυβέρνηση δεν αντιμετωπίζει τις τράπεζες, καθώς οι τράπεζες θα συμμετάσχουν στον εξωδικαστικό μηχανισμό. Ο Θάνος Πετραλιάς, άλλος υφυπουργός, παρουσίασε νομοθετικές βελτιώσεις που αφορούν τις συντάξεις των παθόντων αστυνομικών και άλλες ρυθμίσεις.

Loading

Play