Σημαντική συνεργασία Ελλάδας – Ουκρανίας για την ανασυγκρότηση υπέγραψε ο Χάρης Θεοχάρης

Σημαντική συνεργασία Ελλάδας – Ουκρανίας για την ανασυγκρότηση υπέγραψε ο Χάρης Θεοχάρης

Στη Διεθνή Διάσκεψη για την Ανασυγκρότηση της Ουκρανίας, που διεξήχθη την Πέμπτη στο Γκντανσκ της Πολωνίας, ο υφυπουργός Εξωτερικών Χάρης Θεοχάρης υπέγραψε Μνημόνιο Κατανόησης με την ουκρανική κυβέρνηση, ενισχύοντας τη διμερή συνεργασία στην ανοικοδόμηση της χώρας.

Ο κ. Θεοχάρης συμμετείχε σε κεντρικό πάνελ της Διάσκεψης, όπου επεσήμανε τη σταθερή υποστήριξη της Ελλάδας προς την Ουκρανία και την προοπτική ουσιαστικής ελληνικής συμβολής στην ανασυγκρότηση.

Το μνημόνιο, που υπεγράφη με την υφυπουργό Ανάπτυξης Κοινοτήτων και Εδαφών της Ουκρανίας, Alona Shkrum, στοχεύει στην ενίσχυση της συνεργασίας για την αντιμετώπιση των προκλήσεων που προκύπτουν από την ανάκαμψη της Ουκρανίας, περιλαμβάνοντας έργα, τεχνική συνδρομή και δημόσιες-ιδιωτικές συμπράξεις.

Επιπλέον, ο υφυπουργός Εξωτερικών συμμετείχε στην υπογραφή μνημονίων συνεργασίας μεταξύ ελληνικών επιχειρήσεων και της ουκρανικής Naftogaz, εστιάζοντας σε έργα εκσυγχρονισμού υποδομών φυσικού αερίου και ανανεώσιμων πηγών ενέργειας στην Οδησσό.

Στο περιθώριο της Διάσκεψης, ο κ. Θεοχάρης είχε συνάντηση με την πρωθυπουργό της Ουκρανίας, Yulia Svyrydenko, στην οποία μετέφερε πρόσκληση του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη για επίσκεψη στην Ελλάδα.

Loading

Play