Σημαντική συνεργασία για την παιδεία και την καταπολέμηση της παραπληροφόρησης από τη Γενική Γραμματεία Επικοινωνίας και το ΕΚΕΤΑ

Σημαντική συνεργασία για την παιδεία και την καταπολέμηση της παραπληροφόρησης από τη Γενική Γραμματεία Επικοινωνίας και το ΕΚΕΤΑ

Η Γενική Γραμματεία Επικοινωνίας και Ενημέρωσης υπέγραψε μνημόνιο συνεργασίας με το Εθνικό Κέντρο Έρευνας και Τεχνολογικής Ανάπτυξης (ΕΚΕΤΑ), με στόχο την ενίσχυση της παιδείας στα μέσα, τον ψηφιακό εγγραμματισμό και την καταπολέμηση της παραπληροφόρησης. Η συμφωνία υπογράφηκε κατά τη διάρκεια του Alitheia Forum, του πρώτου εθνικού συνεδρίου που εστιάζει στη μάχη κατά των ψευδών ειδήσεων.

Το τριετές μνημόνιο υπεγράφη από τον γενικό γραμματέα Δημήτρη Κιρμικίρογλου και τον διευθυντή του ΕΚΕΤΑ Ευάγγελο Μπεκιάρη, παρουσία σημαντικών εκπροσώπων από ευρωπαϊκά δίκτυα. Η συνεργασία αυτή αποσκοπεί στην ενίσχυση της ικανότητας των πολιτών να αξιολογούν πληροφορίες και να συμμετέχουν υπεύθυνα στον δημόσιο διάλογο.

Η συνεργασία εντάσσεται στην Εθνική Στρατηγική για την Παιδεία στα Μέσα και περιλαμβάνει δράσεις εκπαίδευσης και κατάρτισης για πολίτες, δημοσιογράφους και δημόσιους λειτουργούς. Στο πλαίσιο αυτό, θα υλοποιηθούν σεμινάρια και εργαστήρια που θα επικεντρώνονται στην κριτική αξιολόγηση των πηγών πληροφόρησης και στην αναγνώριση παραπλανητικού περιεχομένου.

Η υπογραφή του μνημονίου πραγματοποιήθηκε στο Alitheia Forum, μια πρωτοβουλία της Γενικής Γραμματείας Επικοινωνίας και Ενημέρωσης, που στοχεύει στη σύνδεση ακαδημαϊκής κοινότητας, δημοσιογραφίας και τεχνολογίας για την προώθηση της διαφάνειας και της ασφάλειας στον τομέα των μέσων ενημέρωσης.

Loading

Play