Δημοσιογραφικές αποκαλύψεις γύρω από το ενοίκιο που εισπράττει η οικογένεια Ανδρουλάκη από το Κτηματολόγιο έφερε στο φως ο υπουργός Υγείας, Άδωνις Γεωργιάδης, κατά τη διάρκεια τηλεοπτικής του εμφάνισης στο Action24. Ο υπουργός αντέτεινε ότι το ποσό ανέρχεται σε 10.000 ευρώ μηνιαίως, διαψεύδοντας τις δηλώσεις του Νίκου Ανδρουλάκη, ο οποίος υποστήριξε ότι το ενοίκιο είναι μόλις 1.000 ευρώ μετά φόρων.
Ο κ. Γεωργιάδης ανέφερε ότι η σύμβαση που έχει υπογραφεί επιτρέπει στην οικογένεια Ανδρουλάκη να εισπράττει το μεγαλύτερο ποσό και τόνισε ότι οι ισχυρισμοί του αρχηγού της αξιωματικής αντιπολίτευσης αποτελούν «μεγάλο ψέμα». Αναφέρθηκε στις πολιτικές εξελίξεις του 2009, υποστηρίζοντας ότι η ενοικίαση δεν αποφασίστηκε επί κυβέρνησης Καραμανλή, αλλά ότι το Κτηματολόγιο υλοποίησε μια απόφαση που είχε ληφθεί νωρίτερα.
«Καμία κυβέρνηση Καραμανλή δεν ολοκλήρωσε τη διαδικασία», δήλωσε ο υπουργός, προσθέτοντας ότι η επιτροπή αξιολόγησης είχε απορρίψει την πιο φθηνή προσφορά, η οποία ανήκε σε άλλον υποψήφιο. Ο κ. Γεωργιάδης υπογράμμισε την εύνοια που φαίνεται να απολαμβάνει η οικογένεια Ανδρουλάκη, ενώ επεσήμανε ότι δεν σκοπεύει να προσφύγει νομικά εναντίον του κ. Ανδρουλάκη, αλλά θεωρεί απαράδεκτο τον πλούτο του αρχηγού της αντιπολίτευσης σε σχέση με τις ανάγκες των φτωχών Ελλήνων.
![]()

