Αναβάθμιση σχολικών υποδομών και αξιολόγηση εκπαιδευτικών είναι στο επίκεντρο της πολιτικής της Σοφίας Ζαχαράκη. Η υπουργός Παιδείας Σοφία Ζαχαράκη ανακοίνωσε ότι σύντομα θα αρχίσουν οι εργασίες αναβάθμισης σε δεκάδες σχολεία στο πλαίσιο του προγράμματος Μαριέττα Γιαννάκου. Το πρόγραμμα αυτό είναι το πρώτο που εστιάζει σε μαζικές ανακαινίσεις και βελτιώσεις υποδομών δημοσίων σχολείων. Σε συνέντευξή της στα Παραπολιτικά, ανέφερε ότι κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού θα είναι ορατές σημαντικές εργασίες στα σχολεία, προκειμένου οι μαθητές να επιστρέψουν σε αναβαθμισμένα κτίρια τον Σεπτέμβριο.
Αναγνωρίζοντας τη σημασία των παρατηρήσεων από τους γονείς σχετικά με τις παλιές σχολικές υποδομές, η κ. Ζαχαράκη υπογράμμισε ότι μέσω αυτού του προγράμματος επιδιώκουν την αναβάθμιση περισσότερων από 650 σχολείων. Σημαντικό είναι ότι η αρχική δωρεά των 100 εκατομμυρίων ευρώ θα ενισχύεται ετησίως με επιπλέον 50 εκατομμύρια ευρώ από εθνικούς πόρους.
Απαντώντας σε ερωτήσεις σχετικά με την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, η υπουργός δήλωσε: «Δεν θα κάνουμε πίσω στην αξιολόγηση», προσθέτοντας ότι η διαδικασία αυτή μπορεί να προσφέρει βελτιώσεις σε όλους και να αποκαταστήσει την εμπιστοσύνη των οικογενειών και των μαθητών.
Αναφορικά με τη διαδικασία αξιολόγησης, η υπουργός επισήμανε ότι θα υπάρξουν βελτιώσεις για την απλοποίηση και τη μείωση της γραφειοκρατίας, ενώ υπενθύμισε ότι η άρνηση συμμετοχής στην αξιολόγηση θα έχει επιπτώσεις, σύμφωνα με το νέο νόμο του Υπουργείου Εσωτερικών.
Σχετικά με τα σχέδια ασφάλειας των πανεπιστημίων, η υπουργός τόνισε τη σημασία της έγκαιρης υποβολής των επικαιροποιημένων σχεδίων και τις συναντήσεις με πρυτάνεις για την αντιμετώπιση των πιο ευάλωτων κτιρίων. Στο πλαίσιο αυτό, δήλωσε ότι θα εξετάσουν το αίτημα για αύξηση του προσωπικού φύλαξης και την αποτελεσματικότητα των προτεινόμενων μέτρων.
Κλείνοντας, η κ. Ζαχαράκη ανακοίνωσε ότι το νομοσχέδιο που περιλαμβάνει κυρώσεις για φοιτητές που συμμετέχουν σε αξιόποινες πράξεις βρίσκεται σε τελικό στάδιο. Ο πειθαρχικός έλεγχος θα πραγματοποιείται πλέον σε επίπεδο πανεπιστημίου και όχι σχολής, επιδιώκοντας την καλύτερη λειτουργία των πειθαρχικών συμβουλίων.
Ετικέτες: Σχολεία, Αναβάθμιση, Μαριέττα Γιαννάκου, Αξιολόγηση Εκπαιδευτικών, Πολιτική Παιδείας
Πηγή περιεχομένου: in.gr