Ο πρόεδρος της Ελληνικής Λύσης, Κυριάκος Βελόπουλος, προχώρησε σήμερα σε δηλώσεις που εγείρουν σοβαρά ερωτήματα προς τον πρωθυπουργό σχετικά με την υπόθεση των τηλεφωνικών παρακολουθήσεων.
Συγκεκριμένα, ο Βελόπουλος αναφέρει: «Να βγει ο κ. Μητσοτάκης και να μας πει. Είχε ή δεν είχε σχέση με τον Ντίλιαν, λόγω επιτελικού κράτους και ΕΥΠ». Επίσης, ρωτάει ποιος από το περιβάλλον του είχε σχέσεις τόσο με τον Ντίλιαν όσο και με την αγορά του Predator. «Θέτουμε ερώτημα. Είχαν σχέση οι κύριοι Δένδιας, Πιερρακάκης, Δημητριάδης;»
Ο Βελόπουλος καλεί τον πρωθυπουργό να απαντήσει, υπογραμμίζοντας ότι η υπομονή τους είναι αρετή, αλλά όχι για πάντα.
![]()

