Για τη Σλοβενία αναχωρεί την Τετάρτη ο Κυριάκος Μητσοτάκης.
O Κυριάκος Μητσοτάκης αναχωρεί για τη Σλοβενία, όπου θα έχει διμερείς συναντήσεις με τον πρωθυπουργό της Σλοβενίας, Γιάνετς Γιάνζα και τον Πρόεδρο Μπόρουτ Πάχορ, ενώ θα συμμετάσχει μαζί με άλλους Ευρωπαίους ηγέτες και τον πρόεδρο του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου Σαρλ Μισέλ σε συζήτηση για το μέλλον της Ευρώπης στο πλαίσιο του Bled Strategic Forum 2021 (11:00 την Τετάρτη).
Στη συνέχεια, ο Κυριάκος Μητσοτάκης θα επισκεφθεί τη Θεσσαλονίκη, όπου την Τετάρτη το απόγευμα θα έχει συναντήσεις με παραγωγικούς και επιστημονικούς φορείς της Bόρειας Ελλάδας, αλλά και με αρμόδιους για τα μεγάλα έργα που υλοποιούνται στη Θεσσαλονίκη.
Δείτε επίσης: Πηγές από την Κυβέρνηση: «Ο Αποστολάκης ζήτησε να γίνει υπουργός και όχι αναπληρωτής»
- ΗΠΑ: Σαρωτική επιχείρηση κατά 400 παράνομων ιστότοπων του Μουντιάλ 2026
- Σημαντική μεταγραφή για τη Μίλαν: Γκονσάλο Ράμος ο πιο ακριβός παίκτης στην ιστορία της
- Αργεντινή χωρίς Μέσι κόντρα στην Ιορδανία στο Μουντιάλ 2026
- ΗΠΑ: Ο Λευκός Οίκος στοχεύει στο Μουντιάλ 2038 με 64 ομάδες
- Σενεγάλη: Η εντυπωσιακή νίκη που άλλαξε τα δεδομένα στο Μουντιάλ 2026
Ακολουθήστε το politic.gr Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Politic.gr
![]()

