Η Νίκη εκφράζει την υποστήριξή της στην 24ωρη απεργία που προκήρυξε η ΑΔΕΔΥ, αναγνωρίζοντας τα δίκαια αιτήματα των εργαζομένων στο Δημόσιο για αξιοπρεπείς μισθούς, εργασιακή ασφάλεια και ουσιαστική ενίσχυση του κοινωνικού κράτους.
Οι δημόσιοι υπάλληλοι, μετά από χρόνια μνημονιακών περικοπών και συνεχούς υποβάθμισης των εισοδημάτων τους, διεκδικούν τα αυτονόητα: επανεξέταση του 13ου και 14ου μισθού, πραγματικές αυξήσεις στις αποδοχές τους και αποκατάσταση μισθολογικών αδικιών. Επιπλέον, ζητούν μαζικές προσλήψεις σε κρίσιμους τομείς όπως η Υγεία και η Παιδεία, καθώς και ενίσχυση του επιδόματος επικίνδυνης και ανθυγιεινής εργασίας.
Η ενίσχυση του δημόσιου λειτουργού είναι απαραίτητη για τη διατήρηση ισχυρών και ποιοτικών δημόσιων υπηρεσιών προς όφελος της κοινωνίας και της ελληνικής οικογένειας. Σε μια περίοδο έντονης ακρίβειας και κοινωνικής πίεσης, η Πολιτεία οφείλει να ανταποκριθεί με δικαιοσύνη και υπευθυνότητα στα αιτήματα των εργαζομένων.
Η Νίκη καλεί την κυβέρνηση να προχωρήσει σε ουσιαστικό διάλογο με τους εκπροσώπους των εργαζομένων και να δώσει λύσεις που θα αποκαθιστούν την κοινωνική δικαιοσύνη και την αξιοπρέπεια στην εργασία.
![]()

