Στρατηγική συνεργασία Ελλάδας-Τουρκίας στους τομείς έρευνας και καινοτομίας

Στρατηγική συνεργασία Ελλάδας-Τουρκίας στους τομείς έρευνας και καινοτομίας

Κοινή δήλωση αναφορικά με την υλοποίηση του προγράμματος συνεργασίας Ελλάδας-Τουρκίας στους τομείς της έρευνας και της τεχνολογίας, υπέγραψαν στο πλαίσιο της 6ης Συνόδου του Ανώτατου Συμβουλίου Συνεργασίας Ελλάδας-Τουρκίας, ο υπουργός Ανάπτυξης και ο υπουργός Βιομηχανίας και Τεχνολογίας της Τουρκίας, Μεχμέτ Φατίχ Κασίρ.

Όπως αναφέρει ανακοίνωση, πρόκειται για ένα πρόγραμμα από κοινού χρηματοδότησης καινοτόμων ιδεών σε τομείς όπως οι βιοεπιστήμες, τα φάρμακα, η αγροδιατροφική αλυσίδα, η κυκλική βιομηχανία και η αειφόρος ενέργεια.

Ήδη έχουν υποβληθεί 110 κοινές προτάσεις, οι οποίες θα αξιολογηθούν από την αρμόδια Μεικτή Διακρατική Επιτροπή, προκειμένου να χρηματοδοτηθούν τα αντίστοιχα έργα διμερούς συνεργασίας. Κατά τη διάρκεια της ολομέλειας του Ανώτατου Συμβουλίου Συνεργασίας, ο υπουργός Ανάπτυξης επισήμανε τη βούληση για μια εποικοδομητική συνεργασία των δύο χωρών σε όλους τους τομείς, συμπεριλαμβανομένων των τομέων της Έρευνας και της Καινοτομίας.

Με τον ομόλογό του συζητήθηκαν σειρά συναφών πρωτοβουλιών προς αυτή την κατεύθυνση, καθώς και η δυνατότητα υπογραφής Μνημονίων Συνεργασίας στους τομείς της τυποποίησης και διαπίστευσης. Θα ήθελε επίσης να επισημάνει την προτεραιότητα που αποδίδεται στη διευκόλυνση και ασφάλεια των ιδιωτικών επενδύσεων, επενδύοντας στο μέλλον μέσω καινοτομίας και νεοφυών επιχειρήσεων.

Loading

Play