Στο Μέγαρο Μαξίμου έφτασε ο Γάλλος Πρόεδρος Εμανουέλ Μακρόν, όπου τον υποδέχθηκε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης. Στο πλαίσιο της συνάντησής τους, αναμένεται να υπογραφεί η ανανέωση της συμφωνίας αμυντικής συνεργασίας μεταξύ των δύο χωρών.
Ακολουθούν δηλώσεις προς τον Τύπο.
Το πρωί, οι κύριοι Μητσοτάκης και Μακρόν επισκέφθηκαν τη φρεγάτα «Κίμων» στο λιμάνι του Πειραιά, όπου και ξεναγήθηκαν.
Αργότερα, οι δύο ηγέτες θα μεταβούν στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, για να απευθύνουν χαιρετισμό στο Ελληνο-γαλλικό Επιχειρηματικό Forum, το οποίο διοργανώνεται από τον Σύνδεσμο Επιχειρήσεων και Βιομηχανιών σε συνεργασία με το Ελληνογαλλικό Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο. Στη συνέχεια, θα επισκεφθούν την Εθνική Βιβλιοθήκη για την έκθεση «Αναζητώντας την Ανατολή. Διασταυρούμενες πορείες αρχαιολόγων».
![]()

