Σύσκεψη στο ΥΠΑΑΤ: Στρατηγική για την άρση απαγόρευσης τυριού από τη Λέσβο

Σύσκεψη στο ΥΠΑΑΤ: Στρατηγική για την άρση απαγόρευσης τυριού από τη Λέσβο

Στο πλαίσιο της προετοιμασίας ενός σχεδίου για την μερική άρση της απαγόρευσης διακίνησης τυριού από τη Λέσβο, το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων πραγματοποίησε τρίωρη έκτακτη σύσκεψη με κτηνοτρόφους, τυροκόμους, παραγωγούς και τοπικούς φορείς. Οι συζητήσεις επικεντρώθηκαν στην ανάγκη αυστηρών προϋποθέσεων και μέτρων βιοασφάλειας, προκειμένου να αντιμετωπιστεί ο αφθώδης πυρετός στο νησί.

Κατά τη διάρκεια της σύσκεψης, τονίστηκε η σημασία της ψυχραιμίας και της αυστηρής τήρησης των μέτρων, καθώς και η συνεχιζόμενη στήριξη όσων πλήττονται από τις επιπτώσεις των μέτρων κατά της διασποράς της νόσου.

Επιπλέον, ανακοινώθηκε η αποστολή 10 κτηνιάτρων του ΕΛΓΟ-ΔΗΜΗΤΡΑ για να ενισχύσουν την κλινική επιτήρηση, κατόπιν εντολής του υπουργού. Δημιουργήθηκε επίσης ομάδα διαχείρισης κρίσης στο νησί, η οποία θα συντονίζει τις επιτόπιες δράσεις.

Στη σύσκεψη συμμετείχαν ο υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Μαργαρίτης Σχοινάς, ο υφυπουργός Μακάριος Λαζαρίδης, καθώς και άλλοι αξιωματούχοι. Συζητήθηκαν η επιδημιολογική πορεία της νόσου και τα πρόσφατα μέτρα στήριξης ύψους 8 εκατ. ευρώ προς τα τυροκομεία.

Τέλος, οι συμμετέχοντες αντάλλαξαν απόψεις για τις νομοθετικές πρωτοβουλίες που αφορούν την άμεση αποζημίωση κτηνοτρόφων και τα νέα εργαλεία περιορισμού της διασποράς, συμπεριλαμβανομένων ταχύτερων αποζημιώσεων και νέων προσλήψεων.

Loading

Play