Τιμή στη μνήμη της Κυράς των Μαρασιών από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας

Τιμή στη μνήμη της Κυράς των Μαρασιών από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας

Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας, Κωνσταντίνος Τασούλας, τίμησε τη μνήμη της Κυράς των Μαρασιών, Βασιλικής Λαμπίδου-Φωτακάκη, η οποία για 50 χρόνια ύψωνε την ελληνική σημαία στα Μαράσια του Έβρου, κοντά στα ελληνοτουρκικά σύνορα. Ο κ. Τασούλας υπογράμμισε το χρέος της πολιτείας προς τους ακρίτες του Έβρου.

Κατά την επίσκεψή του, ο Πρόεδρος κατέθεσε στεφάνι στην προτομή της Κυράς και δήλωσε: «Σήμερα τιμήσαμε την Κυρά των Μαρασιών, η οποία μέχρι το 2011, οπότε και πέθανε σε ηλικία 107 ετών, φρόντιζε καθημερινά την έπαρση της ελληνικής σημαίας». Η Κυρά Βασιλική, που προερχόταν από την Ανατολική Θράκη, υπηρέτησε την ελληνική σημαία με αφοσίωση και χωρίς ποτέ να ζητήσει ανταμοιβές.

Ο Πρόεδρος τόνισε ότι η πολιτεία έχει χρέος να στηρίζει τους κατοίκους του Έβρου, οι οποίοι προστατεύουν τα ελληνικά και ευρωπαϊκά σύνορα. «Αυτή η αλήθεια, της ανάγκης για φροντίδα αυτής της περιοχής, πρέπει να ακουστεί», πρόσθεσε, αναγνωρίζοντας τη σημασία της προσφοράς των ακριτών.

Ο κ. Τασούλας επισκέφθηκε επίσης την Ορεστιάδα, όπου συναντήθηκε με τον δήμαρχο Διαμαντή Παπαδόπουλο και ενημερώθηκε για τα θέματα του δήμου. Στη συνέχεια, φύτεψε ένα δενδρύλλιο έξω από το δημαρχείο, ενισχύοντας την παρουσία του στην τοπική κοινωνία.

Η επίσκεψη του Προέδρου περιλάμβανε και άλλες δραστηριότητες, όπως η επίσκεψη στο Μουσείο Καραθεοδωρή και η διανυκτέρευση στο Επιτηρητικό Φυλάκιο στην περιοχή της Νέας Βύσσας.

Loading

Play