Αν θέλουμε το πρωτάθλημα, πρέπει να νικήσουμε τον ΠΑΟΚ, δηλώνει ο Μεντιλίμπαρ

Αν θέλουμε το πρωτάθλημα, πρέπει να νικήσουμε τον ΠΑΟΚ, δηλώνει ο Μεντιλίμπαρ

Ο Χοσέ Λουίς Μεντιλίμπαρ αναμένει από τους παίκτες του Ολυμπιακού να παρουσιαστούν πολύ πιο προσεκτικοί στην άμυνα, ώστε να μην «χαρίσουν» τίποτα στον ΠΑΟΚ, ενόψει του αγώνα της Κυριακής (10/5, 19:30) για την 4η αγωνιστική των play off της Super League.

Μιλώντας στην τηλεόραση της Cosmote TV, ο Βάσκος προπονητής τόνισε ότι αν η ομάδα επιθυμεί να κατακτήσει το πρωτάθλημα, είναι επιτακτική ανάγκη να νικήσει σε αυτό το παιχνίδι. Επισήμανε επίσης ότι η ομάδα του πρέπει να εστιάσει στη δική της απόδοση και όχι σε ό,τι κάνουν οι άλλες ομάδες.

Ο Μεντιλίμπαρ υπογράμμισε την ανάγκη για προσοχή στην άμυνα, αναφέροντας: «Δεν πρέπει να τους χαρίσουμε τίποτα γιατί εκμεταλλεύονται τα λάθη που κάνουμε». Σημείωσε πως, παρά την καλή εμφάνιση σε προηγούμενους αγώνες, η ομάδα του έχει χάσει σημαντικούς πόντους λόγω αδυναμιών στην άμυνα.

Αναφερόμενος στους τελευταίους τρεις αγώνες, ο προπονητής τόνισε: «Αν θέλουμε να κερδίσουμε το πρωτάθλημα πρέπει να κερδίσουμε αυτό το παιχνίδι». Ο Μεντιλίμπαρ τόνισε ότι η ομάδα του θα πρέπει να παραμείνει συγκεντρωμένη και να δώσει το 100% για να πετύχει τον στόχο της.

Ο Τσικίνιο, από την πλευρά των παικτών, δήλωσε ότι η ομάδα βρίσκεται σε καλή κατάσταση και ότι οι λεπτομέρειες θα κρίνουν το αποτέλεσμα του αγώνα με τον ΠΑΟΚ. Τόνισε την ανάγκη προσοχής και αποφασιστικότητας για να εξασφαλίσουν τη νίκη.

Loading

Play