Ο Χοσέ Λουίς Μεντιλίμπαρ αναμένει από τους παίκτες του Ολυμπιακού να παρουσιαστούν πολύ πιο προσεκτικοί στην άμυνα, ώστε να μην «χαρίσουν» τίποτα στον ΠΑΟΚ, ενόψει του αγώνα της Κυριακής (10/5, 19:30) για την 4η αγωνιστική των play off της Super League.
Μιλώντας στην τηλεόραση της Cosmote TV, ο Βάσκος προπονητής τόνισε ότι αν η ομάδα επιθυμεί να κατακτήσει το πρωτάθλημα, είναι επιτακτική ανάγκη να νικήσει σε αυτό το παιχνίδι. Επισήμανε επίσης ότι η ομάδα του πρέπει να εστιάσει στη δική της απόδοση και όχι σε ό,τι κάνουν οι άλλες ομάδες.
Ο Μεντιλίμπαρ υπογράμμισε την ανάγκη για προσοχή στην άμυνα, αναφέροντας: «Δεν πρέπει να τους χαρίσουμε τίποτα γιατί εκμεταλλεύονται τα λάθη που κάνουμε». Σημείωσε πως, παρά την καλή εμφάνιση σε προηγούμενους αγώνες, η ομάδα του έχει χάσει σημαντικούς πόντους λόγω αδυναμιών στην άμυνα.
Αναφερόμενος στους τελευταίους τρεις αγώνες, ο προπονητής τόνισε: «Αν θέλουμε να κερδίσουμε το πρωτάθλημα πρέπει να κερδίσουμε αυτό το παιχνίδι». Ο Μεντιλίμπαρ τόνισε ότι η ομάδα του θα πρέπει να παραμείνει συγκεντρωμένη και να δώσει το 100% για να πετύχει τον στόχο της.
Ο Τσικίνιο, από την πλευρά των παικτών, δήλωσε ότι η ομάδα βρίσκεται σε καλή κατάσταση και ότι οι λεπτομέρειες θα κρίνουν το αποτέλεσμα του αγώνα με τον ΠΑΟΚ. Τόνισε την ανάγκη προσοχής και αποφασιστικότητας για να εξασφαλίσουν τη νίκη.
![]()

