Ο διευθύνων σύμβουλος και επικεφαλής της ομάδας Φόρμουλα Ένα της Red Bull, Κρίστιαν Χόρνερ, αποτελεί παρελθόν με άμεση ισχύ. Ο 51 ετών Χόρνερ κατείχε τη θέση του επικεφαλής στη Red Bull από την πρώτη σεζόν της το 2005, παίζοντας σημαντικό ρόλο στην εξέλιξή της από μία μέτρια ομάδα σε παγκόσμια πρωταθλήτρια. Ο επικεφαλής της ομάδας των Racing Bulls, Λοράν Μεκίς, αναλαμβάνει τα καθήκοντα του Βρετανού. Στο μεταξύ, στο πλαίσιο της διοικητικής αναδόμησης, ο νυν αγωνιστικός διευθυντής των Racing Bulls, Άλαν Περμέιν, προβιβάζεται σε επικεφαλής της ομάδας, ύστερα από την προαγωγή του Μεκίς στη Red Bull.
Ο Χόρνερ φαίνεται να πληρώνει το τίμημα για την γενική κάμψη στην ομάδα τους τελευταίους 18 μήνες, καθώς η Red Bull είναι τέταρτη στη βαθμολογία των κατασκευαστών στο μέσον της σεζόν του 2025. Ο τετράκις παγκόσμιος πρωταθλητής οδηγών, Μαξ Φερστάπεν, έχει πανηγυρίσει δύο νίκες στην τρέχουσα σεζόν, αλλά η απόδοση του μονοθεσίου παρουσιάζει συνεχή πτώση από τον Μάιο του 2024. Η αυστριακή ομάδα έχει επίσης χάσει πρόσωπα-κλειδιά, ενώ ο επικεφαλής στρατηγικής, Γουίλ Κόρτενεϊ, αναμένεται να ενταχθεί στη McLaren στο τέλος της σεζόν. Εν μέσω ενδιαφέροντος από τη Mercedes, το μέλλον του Φερστάπεν στη Red Bull είναι επίσης αβέβαιο, παρότι είναι δεσμευμένος με συμβόλαιο έως το 2028, το οποίο περιλαμβάνει ρήτρες διακοπής της συνεργασίας.
Από την επόμενη σεζόν, η Red Bull θα ξεκινήσει το φιλόδοξο πρόγραμμα μονάδων ισχύος στη Red Bull Powertrains με την υποστήριξη της Ford, γεγονός που προσθέτει ερωτήματα σχετικά με τη μακροπρόθεσμη ανταγωνιστικότητα της ομάδας.
Υπό την ηγεσία του Χόρνερ, η Red Bull πανηγύρισε οκτώ πρωταθλήματα οδηγών με τους Σεμπάστιαν Φέτελ (2010-13) και Μαξ Φερστάπεν (2021-24), καθώς και έξι τίτλους κατασκευαστών (2010-13, 2022-23).
Πέρυσι, ο Χόρνερ βρέθηκε στη δίνη του κυκλώνα λόγω καταγγελιών για ανάρμοστη συμπεριφορά, από την οποία απαλλάχθηκε, αλλά το θέμα αυτό έσπειρε περαιτέρω διχασμό μεταξύ του Χόρνερ και της αυστριακής πλευράς της επιχείρησης.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ