Με αρνητική εξέλιξη ξεκίνησαν οι αδελφοί Στέφανος και Πέτρος Τσιτσιπάς στο διπλό του τουρνουά τένις ATP 250 στη Γενεύη. Οι Έλληνες αθλητές, που ανήκουν στους κορυφαίους της χώρας, αντιμετώπισαν το δίδυμο του Γερμανού Κονσταντίν Φράντσεν και του Ολλανδού Ρόμπιν Χάασε.
Παρά την αρχική τους νίκη στο πρώτο σετ με 7-6(5), δεν κατάφεραν να διατηρήσουν τη momentum. Στα επόμενα δύο σετ, οι Τσιτσιπάς ηττήθηκαν με 7-5 και 10-6. Αυτή η ήττα τους οδήγησε στον αποκλεισμό από τα προημιτελικά του τουρνουά.
![]()

