Αργυρό μετάλλιο για τη Ραφαηλίδου στη σφαιροβολία του Ευρωπαϊκού Κυπέλλου Ρίψεων

Αργυρό μετάλλιο για τη Ραφαηλίδου στη σφαιροβολία του Ευρωπαϊκού Κυπέλλου Ρίψεων

Η Μαρία Ραφαηλίδου, παρά τις ενοχλήσεις που αντιμετώπισε στη μέση της, κατέκτησε το αργυρό μετάλλιο στη σφαιροβολία του Ευρωπαϊκού Κυπέλλου Ρίψεων, που διεξάγεται στην Λευκωσία.

Η 19χρονη Ελληνίδα αθλήτρια σημείωσε καλύτερη βολή στα 16.04 μ. στην πέμπτη ρίψη της, σε έναν αγώνα που ξεκίνησε με βροχή, δυσκολεύοντας τις αθλήτριες, με αρκετές να υποστούν πτώσεις στην βαλβίδα.

Η Ραφαηλίδου, που προπονείται με τον πατέρα της, Γιάννη Ραφαηλίδη, ξεκίνησε με 15.81 μ., συνέχισε με 14.88 μ., 15.81 μ., άκυρη, 16.04 μ. και 16.02 μ. Σε κάποιες ρίψεις, δοκίμασε να τοποθετήσει κάλτσες πάνω από τα παπούτσια της για να αποφύγει την ολίσθηση στην βαλβίδα. Αυτή είναι η δεύτερη διάκριση της σε Ευρωπαϊκό Κύπελλο Ρίψεων, μετά το χάλκινο μετάλλιο που είχε κατακτήσει πέρυσι στην ίδια διοργάνωση.

Πρώτη στον αγώνα ήταν η Γερμανίδα Έλενα Κοπ με 16,29 μ., ενώ το χάλκινο μετάλλιο κατέκτησε η Άννα Μούσι με 15,47 μέτρα. Εντυπωσιακή ήταν και η παρουσία της Παρασκευής Πουλλή στη σφυροβολία Κ23, όπου με καλύτερη βολή στα 62,27 μ. κατέλαβε την όγδοη θέση.

Loading

Play