Οι Εργκίν Αταμάν και Νίκος Ρογκαβόπουλος μίλησαν στους δημοσιογράφους λίγο πριν την αναχώρηση της αποστολής του Παναθηναϊκού για τη Λιόν, όπου θα αντιμετωπίσει αύριο (30/01, 21:45) τη Βιλερμπάν, στο πλαίσιο της 25ης αγωνιστικής της EuroLeague. Ο Τούρκος τεχνικός των «πράσινων» αναφέρθηκε στην αρχική τοποθέτησή του στους αδικοχαμένους φίλους του ΠΑΟΚ, δηλώνοντας: «Πρώτα από όλα, συλλυπητήρια για τους ανθρώπους του ΠΑΟΚ που έχασαν τη ζωή τους. Στην Ελλάδα, όλοι οι οπαδοί ακολουθούν τις ομάδες τους σε όλη την Ευρώπη». Συλλυπητήρια, λοιπόν, στην οικογένεια του ΠΑΟΚ και στον ελληνικό αθλητισμό.
Σε ό,τι αφορά το παιχνίδι, ο προπονητής του «τριφυλλιού» υπογράμμισε ότι οι παίκτες του πρέπει να βρουν χωρίς τον απόντα Κέντρικ Ναν (σ.σ. ταλαιπωρείται από διάστρεμμα και έμεινε εκτός αποστολής) τις λύσεις στην επίθεση. Ο Αταμάν αναφέρθηκε στην επικινδυνότητα του αγώνα με τη Βιλερμπάν, επισημαίνοντας ότι «είναι σημαντικό το ματς με τη Βιλερμπάν. Είτε παίζεις με τη Βιλερμπάν, είτε με τη Ρεάλ, η νίκη έχει την ίδια βαρύτητα». Ο διεθνής φόργουορντ, Νίκος Ρογκαβόπουλος, επίσης εξέφρασε τα συλλυπητήριά του στις οικογένειες των θυμάτων, δηλώνοντας: «Είναι κάτι τραγικό και στενάχωρο, δεν χωράνε λόγια». Αναφορικά με το παιχνίδι κόντρα στη Βιλερμπάν, υπογράμμισε την ανάγκη για νίκη χωρίς περιθώρια στραβοπατημάτων.
![]()

