Μπορεί ο Λιούις Χάμιλτον να αντιμετωπίζει προκλήσεις στην πρώτη του σεζόν στη Ferrari, ωστόσο, ο έμπειρος Βρετανός υπαινίχθηκε ότι το μέλλον του παραμένει συνδεδεμένο με την ιταλική ομάδα. Η φυσική υπόθεση είναι ότι ο Χάμιλτον υπέγραψε ένα αρχικό διετές συμβόλαιο, που περιλαμβάνει τον πρώτο χρόνο της «εποχής» των νέων κανονισμών που θα τεθούν σε εφαρμογή το 2026.
Η πρώτη χρονιά του Χάμιλτον στους «κόκκινους» αποδεικνύεται δύσκολη, καθώς ο Βρετανός, που τον Ιανουάριο θα γιορτάσει τα 41α γενέθλιά του, σημειώνει ένα νέο ανεπιθύμητο ρεκόρ για την ομάδα από το Μαρανέλο, παραμένοντας χωρίς βάθρο από την ένταξή του στη Ferrari, που ανέρχεται στα 21 γκραν πρι. Ο Χάμιλτον, ωστόσο, πανηγύρισε την πρώτη θέση στον αγώνα σπριντ που διεξήχθη στο πλαίσιο του κινεζικού γκραν πρι τον περασμένο Μάρτιο.
Σύμφωνα με τα δεδομένα που έχει ο Χάμιλτον και με τον νεαρό Βρετανό οδηγό της Haas, Όλιβερ Μπέρμαν, να αποδεικνύει τα προσόντα του, υπάρχει το σενάριο ότι ο πρώην οδηγός της Ακαδημίας της Ferrari θα μπορούσε να θεωρηθεί ως πιθανός αντικαταστάτης του Χάμιλτον το 2027, εάν και η επόμενη σεζόν είναι δύσκολη. Ο Χάμιλτον, ωστόσο, υπαινίχθηκε ότι το συμβόλαιό του με την ιταλική ομάδα έχει διάρκεια τριών ετών, δηλαδή μέχρι το τέλος του 2027.
Όταν ρωτήθηκε από δημοσιογράφους αν υπάρχουν συζητήσεις για νέο συμβόλαιο με τη Ferrari και πότε αναμένονται οι διαπραγματεύσεις, ο Χάμιλτον απάντησε ότι «έχω ένα αρκετά μακροχρόνιο συμβόλαιο» και πρόσθεσε: «Κανονικά, όταν υπογράφεις ένα συμβόλαιο, συνήθως το προηγούμενο έτος αρχίζεις να μιλάς γι’ αυτό. Εγώ είμαι λίγο μακριά από αυτό αυτή τη στιγμή».
Ρωτώμενος αν οι συνομιλίες θα γίνουν την επόμενη χρονιά, απάντησε μονολεκτικά: «Όχι».
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
![]()
