Ο Παναθηναϊκός θα αποχαιρετήσει το γήπεδο της Λεωφόρου μπροστά σε άδειες κερκίδες. Η Διαρκής Επιτροπή Αντιμετώπισης Βίας επέβαλε στην «πράσινη» ΠΑΕ ποινή μίας αγωνιστικής κεκλεισμένων των θυρών. Η ποινή αυτή προήλθε από την ρίψη δύο κροτίδων από τη θύρα 13 και πέντε πυροτεχνημάτων από τη θύρα 7 κατά τη διάρκεια του αγώνα με την ΑΕΚ.
Ο αγώνας με την ΑΕΚ διεξήχθη την περασμένη Κυριακή (3/5) στο γήπεδο «Απόστολος Νικολαϊδης». Σύμφωνα με την απόφαση της επιτροπής, το «τριφύλλι» θα υποδεχθεί χωρίς φιλάθλους τον ΠΑΟΚ στις 17 Μαΐου. Αυτό το παιχνίδι αναμένεται να είναι το αποχαιρετιστήριο ματς του Παναθηναϊκού στην ιστορική του έδρα.
![]()

