Η ΠΑΕ Ολυμπιακός ανακοίνωσε τα εισιτήρια διαρκείας για την περίοδο 2026-27, σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε το μεσημέρι της Τετάρτης. Στο πάνελ συμμετείχε ο αντιπρόεδρος της ομάδας, Κώστας Καραπαπάς, ο οποίος αποκάλυψε ότι οι «ερυθρόλευκοι» θα συνεχίσουν να αγωνίζονται στο γήπεδο «Γ. Καραϊσκάκης».
Οι τιμές των διαρκείας παραμένουν αμετάβλητες σε σχέση με την προηγούμενη αγωνιστική περίοδο, χωρίς καμία αύξηση, ενώ η ομάδα θα συνεργαστεί με νέα πλατφόρμα για την πώληση των εισιτηρίων. Ο Βαγγέλης Μαρινάκης, ιδιοκτήτης της ΠΑΕ, θα παραχωρήσει συνέντευξη Τύπου για περισσότερες λεπτομέρειες εντός του Ιουνίου.
Ο κ. Καραπαπάς τόνισε: «Με τα κασκόλ και τη σημαία μας ψηλά», υπογραμμίζοντας τη σημασία της ιστορίας του συλλόγου και τις φιλοδοξίες για τις επόμενες κατακτήσεις. Αναφέρθηκε επίσης στον στόχο της ομάδας να φτάσει τα 50 πρωταθλήματα, ή το 5ο αστέρι, όπως το αποκαλεί.
Σχολιάζοντας τη νέα περίοδο, δήλωσε: «Όταν κάτι δεν πάει καλά είναι ευκαιρία αντεπίθεσης», προσθέτοντας ότι η παρουσία του κόσμου του Ολυμπιακού είναι καθοριστική για την επιτυχία της ομάδας. Επίσης, αναφέρθηκε στην ανάγκη σεβασμού προς τον προπονητή Χοσέ Λουίς Μεντιλίμπαρ, ανεξαρτήτως της εξέλιξης της συνεργασίας τους.
Ο αξιωματούχος της πειραϊκής ομάδας αναφέρθηκε και στο γήπεδο, επισημαίνοντας ότι οι αλλαγές και οι αναβαθμίσεις γίνονται με αυτοχρηματοδότηση, χωρίς κρατική βοήθεια. Επίσης, τόνισε την ανάγκη να γίνουν οι απαραίτητες διαδικασίες για την ανάπτυξη του συλλόγου.
![]()

