Δυνατή συνεργασία: Επέκταση με Μήτρου-Λονγκ στον Άρη

Δυνατή συνεργασία: Επέκταση με Μήτρου-Λονγκ στον Άρη

Ο Ελάιζα Μήτρου-Λονγκ θα συνεχίσει την καριέρα του στον Άρη για έναν ακόμη χρόνο, καθώς υπέγραψε την επέκταση της συνεργασίας του με την ομάδα μέχρι το καλοκαίρι του 2028. Ο Ελληνοκαναδός γκαρντ, ο οποίος είχε αρχικά δεσμευτεί με τους «κιτρινόμαυρους» το καλοκαίρι του 2025 με διετές συμβόλαιο, κατέληξε σε συμφωνία με τη διοίκηση της ΚΑΕ.

Μια σημαντική λεπτομέρεια του νέου συμβολαίου είναι ότι δεν περιλαμβάνει την επιλογή αποχώρησης του παίκτη για ομάδα Ευρωλίγκα το 2026.

Η ΚΑΕ Άρης Betsson ανακοίνωσε επίσημα:

«Η ΚΑΕ Άρης Betsson ανακοινώνει την επέκταση της συνεργασίας της με τον Ελάιζα Μήτρου Λονγκ έως το 2028. Ο Ελάιζα Μήτρου Λονγκ έχει συμβόλαιο με την ομάδα μας και για την επόμενη σεζόν (2026-27), το οποίο επεκτάθηκε για ακόμα μία χρονιά, με την παράλληλη αφαίρεση του Euroleague Out για το 2026.»

Ο Ελάιζα Μήτρου Λονγκ αγωνίστηκε για πρώτη φορά στον Άρη Betsson τη σεζόν 2022-23 και επέστρεψε στο «Nick Galis Hall» το καλοκαίρι του 2025, αποδεικνύοντας την αξία του ως ένας από τους πιο κομβικούς παίκτες της ομάδας.

Loading

Play