Εθνική γυναικών: Εντυπωσιακή νίκη στο φιλικό κόντρα στην Ουγγαρία

Εθνική γυναικών: Εντυπωσιακή νίκη στο φιλικό κόντρα στην Ουγγαρία

Εντυπωσιακή αρχή για την Εθνική ομάδα γυναικών, καθώς κέρδισε το πρώτο φιλικό με την Ουγγαρία στο κλειστό της Νεάπολης στη Λάρισα. Στο πρώτο παιχνίδι μετά το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της Ταϊλάνδης, η Ελλάδα επικράτησε με 3-1.

Ο προπονητής Απόστολος Οικονόμου χρησιμοποίησε όλες τις αθλήτριες, δοκιμάζοντας διάφορα σχήματα και πρόσωπα, ενόψει των επόμενων αγώνων. Το αυριανό φιλικό (28/5, 19:00) θα έχει επίσης προπονητικό χαρακτήρα, ενώ το τρίτο ματς (29/5, 19:00) θα είναι η πρόβα τζενεράλε για τους δύο προπονητές πριν την έναρξη του European League.

Η Ελλάδα σημείωσε τους πόντους της από 15 άσσους, 48 επιθέσεις, 12 μπλοκ και 16 λάθη των αντιπάλων, ενώ η Ουγγαρία συγκέντρωσε 9 άσσους, 35 επιθέσεις, 8 μπλοκ και 22 λάθη. Τα σετ ολοκληρώθηκαν με σκορ 3-1 (25-19, 16-25, 25-11, 25-19) σε 88 λεπτά.

Συγκέντρωση στα αποτελέσματα: Η Εθνική γυναικών έδειξε την ανωτερότητά της στο γήπεδο, με πολλές αθλήτριες να ξεχωρίζουν στην απόδοση τους.

Loading

Play