Ο Εθνικός «έσπασε» την έδρα του Αλίμου, κερδίζοντας με 11-8 και αποκτώντας προβάδισμα για την πρόκριση στα ημιτελικά της Waterpolo League γυναικών. Με τέσσερα γκολ της Τίνας Κοντογιάννη, η ομάδα του Ορέστη Σαλάχα σημείωσε μια καθοριστική νίκη και την Τρίτη (12/5) θα έχει την ευκαιρία να διπλασιάσει τις νίκες της στον Πειραιά, εξασφαλίζοντας μια θέση στο Champions League της επόμενης περιόδου. Από την άλλη πλευρά, το συγκρότημα του Νίκου Δεληγιάννη θα προσπαθήσει να ισοφαρίσει τη σειρά, ώστε να επαναφέρει το παιχνίδι στον Άλιμο για τρίτο και κρίσιμο ματς την Παρασκευή 15/5.
Η γηπεδούχος ομάδα ξεκίνησε δυναμικά, προηγούμενη 3-0 λίγο πριν το τέλος της πρώτης περιόδου. Ωστόσο, ο Εθνικός αντέδρασε, ισοφαρίζοντας σε 3-3 και 4-4 στο ημίχρονο, και στη συνέχεια ανέλαβε τα ηνία του αγώνα, φτάνοντας τη διαφορά ακόμη και στα πέντε γκολ (11-6) στα μισά του τελευταίου οκταλέπτου.
Τα οκτάλεπτα: 3-1, 1-3, 1-3, 3-4
Τα γκολ:
ΑΛΙΜΟΣ: Πάτρα 4, Φαν ντερ Βάιντεν 2, Θ. Παπαδοπούλου, Μπιτσάκου
ΕΘΝΙΚΟΣ: Κοντογιάννη 4, Τσιουγκρή 2, Καραγιάννη 2, Τσιμάρα, Μπέτα, Κανετίδου
![]()

