Το γήπεδο της Ρεάλ Μαδρίτης γίνεται επίσημα εμπορικό σήμα και υφίσταται έναν μικρό επανασχεδιασμό ονόματος. Ως ένα από τα πιο εμβληματικά στάδια του κόσμου, είναι έτοιμο να φιλοξενήσει τον πρώτο αγώνα αμερικανικού ποδοσφαίρου αυτή την Κυριακή, εισερχόμενο σε μια νέα διάσταση, χωρίς να χάνει την παράδοσή του.
Όπως αναφέρει η ισπανική εφημερίδα AS, η Ρεάλ Μαδρίτης λάνσαρε μια νέα εταιρική εικόνα για το γήπεδό της, με ένα λογότυπο που αποτυπώνει το περίγραμμα του νέου, φουτουριστικού εξωτερικού και συντομεύει το όνομα από «Σαντιάγο Μπερναμπέου» σε «Μπερναμπέου».
Ο αγώνας του NFL μεταξύ των Ουάσινγκτον Κομάντερς και των Μαϊάμι Ντόλφινς αντιπροσωπεύει το σημείο εκκίνησης για τη νέα ταυτότητα του «Μπερναμπέου», το οποίο θα φιλοξενήσει πολλές μη ποδοσφαιρικές εκδηλώσεις. Για παράδειγμα, το φεστιβάλ Mavida με θέμα τα Χριστούγεννα θα πραγματοποιηθεί την εβδομάδα 24 έως 31 Δεκεμβρίου.
Στόχος είναι η επαναφορά των μεγάλων συναυλιών κατά τη διάρκεια της θερινής περιόδου, μετά από μια έντονη διαμάχη με τους κατοίκους σχετικά με την ηχορύπανση. Εργασίες για την αντιμετώπιση αυτού του ζητήματος βρίσκονται σε εξέλιξη, επιτρέποντας στον σύλλογο του Φλορεντίνο Πέρεθ να μεγιστοποιήσει τη χρήση του εμβληματικού «Μπερναμπέου», το οποίο έχει μετατραπεί σε ένα εμπορικό σήμα από μόνο του.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
![]()
