Η Σενεγάλη, παρά την πρόσφατη αφαίρεση του τίτλου του Κυπέλλου Εθνών Αφρικής υπέρ του Μαρόκου, παρουσίασε το τρόπαιο του AFCON στο Σταντ ντε Φρανς, πριν από τον φιλικό αγώνα με το Περού, όπως ανέφερε δημοσιογράφος του AFP.
Ο Καλιντού Κουλιμπαλί, κρατώντας το τρόπαιο και συνοδευόμενος από τους συμπαίκτες του, περπάτησε στο γήπεδο κατά τη διάρκεια μιας μίνι συναυλίας του Γιουσού Ντουρ, του Σενεγαλέζου σούπερ σταρ, με το Κύπελλο να περνά από χέρι σε χέρι.
Ο αρχηγός της Σενεγάλης και τερματοφύλακας Εντουάρ Μεντί ανέβηκαν στο προεδρικό θεωρείο για να τοποθετήσουν το τρόπαιο μπροστά στον Αμπντουλάγιε Φαλ, πρόεδρο της Ποδοσφαιρικής Ομοσπονδίας Σενεγάλης.
Από το μεσημέρι, χιλιάδες Σενεγαλέζοι και Περουβιανοί οπαδοί συγκεντρώθηκαν στο Σταντ ντε Φρανς, δημιουργώντας μια εορταστική ατμόσφαιρα για τον πρώτο αγώνα των «Λιονταριών της Τεράνγκα» μετά την νίκη τους στον τελικό του AFCON.
Ωστόσο, οι Σενεγαλέζοι παίκτες είχαν αποχωρήσει προσωρινά από το γήπεδο λόγω ενός αμφισβητούμενου πέναλτι. Την προηγούμενη εβδομάδα, η επιτροπή εφέσεων της CAF ακύρωσε τη νίκη της Σενεγάλης, επικαλούμενη κανονισμούς που προβλέπουν ποινές για ομάδες που αποχωρούν από τον αγώνα.
Η Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία της Σενεγάλης έχει ασκήσει έφεση κατά της απόφασης και συνεχίζει να γιορτάζει τον τίτλο που πιστεύει ότι κατέχει. Στους δρόμους, σχεδόν 200 Σενεγαλέζοι οπαδοί συμμετείχαν σε πομπή προς το Σταντ ντε Φρανς, υπό τους ήχους παραδοσιακών τυμπάνων, με τη νέα δήμαρχο του Σεν Ντενί να συμμετέχει στην εκδήλωση.
![]()

