Η Κηφισιά συνεχίζει τις αποχωρήσεις, καθώς μετά τους Νταβίντ Σιμόν και Λουτσιάνο Μαϊντάνα, ήρθε η σειρά του Σεμπάστιαν Μουσιόλικ να αποχαιρετήσει την ομάδα.
Ο Πολωνός επιθετικός εντάχθηκε στην Κηφισιά τον Αύγουστο του 2025, αλλά με μόλις δύο γκολ σε 13 συμμετοχές δεν κατάφερε να αφήσει το στίγμα του.
Η ανακοίνωση της ΠΑΕ Κηφισιά αναφέρει: «Η ΠΑΕ Κηφισιά ανακοινώνει την ολοκλήρωση συνεργασίας με τον Σεμπάστιαν Μουσιόλικ. Τον ευχαριστούμε για όσα προσέφερε, του ευχόμαστε υγεία και κάθε επιτυχία στη συνέχεια της καριέρας του».
![]()

