Λος Άντζελες 2028: Νέες συνεργασίες ενισχύουν τους στόχους χορηγίας των 2,5 δισ. δολαρίων

Λος Άντζελες 2028: Νέες συνεργασίες ενισχύουν τους στόχους χορηγίας των 2,5 δισ. δολαρίων

Οι Ολυμπιακοί Αγώνες του Λος Άντζελες το 2028 φαίνεται να είναι σε καλό δρόμο για την επίτευξη των στόχων χορηγίας τους. Η Starbucks έγινε (16/9) ο επίσημος συνεργάτης καφέ των Αγώνων, καθιστώντας την τον τέταρτο ιδρυτικό εταίρο μαζί με την αυτοκινητοβιομηχανία Honda, την εταιρεία μέσων ενημέρωσης και τεχνολογίας Comcast και την Delta Air Lines.

«Οι άνθρωποι τώρα συνειδητοποιούν ότι αυτή θα είναι η μεγαλύτερη αθλητική εκδήλωση στην ιστορία του κόσμου», δήλωσε στο Reuters ο Τζον Σλούσερ, πρώην στέλεχος για 26 χρόνια της Nike και νυν διευθύνων σύμβουλος της U.S. Olympic and Paralympic Properties (USOPP), η οποία έχει αναλάβει το μάρκετινγκ και την πώληση εμπορικών περιουσιακών στοιχείων για τους Αγώνες του 2028 και τα δικαιώματα της Team USA έως το 2028. Οι Ολυμπιακοί Αγώνες LA28 έθεσαν ως στόχο την υπογραφή νέων συμφωνιών ύψους 800 εκατομμυρίων έως 1 δισεκατομμύριο δολαρίων το 2025, οι οποίες θα ανεβάσουν τα συνολικά έσοδα από χορηγίες σε περίπου 2 δισεκατομμύρια δολάρια.

Οι διοργανωτές των Αγώνων του 2028 δήλωσαν σήμερα (17/9) ότι τα εισιτήρια και τα πακέτα φιλοξενίας για τους Αγώνες του Λος Άντζελες θα κυκλοφορήσουν από το 2026. Οι εγγραφές για εισιτήρια θα ξεκινήσουν τον Ιανουάριο στο la28.org. Τα μεμονωμένα εισιτήρια τόσο για τους Ολυμπιακούς όσο και για τους Παραολυμπιακούς Αγώνες θα ξεκινούν από 28 δολάρια.

Οι ιδιωτικά χρηματοδοτούμενοι Αγώνες του Λος Άντζελες έχουν προϋπολογισμό περίπου 7 δισεκατομμυρίων δολαρίων, υποστηριζόμενοι από έσοδα από εταιρικές συνεργασίες, φιλοξενία, έκδοση εισιτηρίων και σημαντική συνεισφορά από τη ΔΟΕ.

Loading

Play