Με θρίαμβο και την κατάκτηση του νταμπλ, η Ντιναμό Ζάγκρεμπ στέφθηκε κυπελλούχος Κροατίας για 18η φορά στην ιστορία της. Η ομάδα νίκησε τη Ριέκα, την περσινή νταμπλούχο, με 2-0 στην «Opus Arena», προσθέτοντας έτσι το Κύπελλο στη συλλογή της, λίγες εβδομάδες μετά την εξασφάλιση του κροατικού πρωταθλήματος.
Το πρώτο ημίχρονο ήταν χωρίς γκολ και φάσεις, ωστόσο η Ντιναμό έδειξε την ανωτερότητά της στο δεύτερο μέρος. Η ομάδα κατάφερε να επιβληθεί της αντιπάλου της, αποδεικνύοντας την κυριαρχία της στον αγώνα.
Δύο γκολ του Στοΐκοβιτς στο 50’ και στο 57’ ήταν αρκετά για να χαρίσουν τη νίκη και το τρόπαιο στην ομάδα. Αυτές οι επιτυχίες ενισχύουν τη θέση της Ντιναμό Ζάγκρεμπ ως μία από τις κορυφαίες ομάδες της Κροατίας.
![]()

