Στην κορυφή της Α1 χάντμπολ γυναικών επέστρεψε ο ΠΑΟΚ, κατακτώντας το έβδομο πρωτάθλημα της ιστορίας του μετά από τρία χρόνια. Η ομάδα του Δημήτρη Πελεκίδη επικράτησε της ΑΕΚ με 29-20 (ημίχρονο 15-10) στον τέταρτο τελικό των πλέι οφ, φτάνοντας τις τρεις νίκες που απαιτούνταν για να στεφθεί πρωταθλητής.
Στη σεζόν που γιορτάζει τα 100 χρόνια από την ίδρυσή του, ο ΠΑΟΚ ισοφάρισε τη Νέα Ιωνία στη δεύτερη θέση της σχετικής λίστας τίτλων, πίσω μόνο από την Αναγέννηση Άρτας, η οποία έχει 12 τίτλους. Παράλληλα, ο Δικέφαλος του βορρά ολοκλήρωσε το νταμπλ, καθώς είχε προηγουμένως κατακτήσει το Κύπελλο Ελλάδας στις 16 Μαρτίου.
![]()

