Ο ισραηλινός στρατός έχει αναστείλει την κατεδάφιση του γηπέδου ποδοσφαίρου στον καταυλισμό Aida στη Βηθλεέμ, σύμφωνα με πληροφορίες του ισπανικού πρακτορείου ειδήσεων EFE. Η αναστολή αυτή έρχεται εν αναμονή απόφασης από την πολιτική ηγεσία του Ισραήλ σχετικά με τη συνέχεια της κατεδάφισης του γνωστού γηπέδου, το οποίο βρίσκεται δίπλα στο ισραηλινό τείχος διαχωρισμού στη Δυτική Όχθη.
«Δεν έχουμε λάβει καμία επίσημη ειδοποίηση, ούτε μέσω του δικηγόρου μας ούτε επιστολής από τη FIFA ή την UEFA», δήλωσε εκπρόσωπος του Κέντρου Νεότητας Aida, το οποίο διαχειρίζεται το γήπεδο.
Ο πρόεδρος της FIFA, Τζιάνι Ινφαντίνο, έχει ήδη συζητήσει τις πιθανές εξελίξεις με την ελβετική κυβέρνηση, ενώ ο πρέσβης της Ελβετίας στο Ισραήλ, Σιμόν Γκίσμπουχλερ, έκανε επαφές σχετικά με το θέμα αυτή την εβδομάδα, σύμφωνα με την εφημερίδα Haaretz.
Ο Αλεξάντρ Τσέφεριν, πρόεδρος της UEFA, έχει επίσης συναντηθεί με την ποδοσφαιρική ομοσπονδία του Ισραήλ για να εκφράσει την υποστήριξή του στη διατήρηση του γηπέδου, το οποίο εξυπηρετεί πάνω από 250 νεαρούς ποδοσφαιριστές ηλικίας 6 έως 19 ετών.
Το γήπεδο χρησιμεύει ως προπονητικό κέντρο και διαθέτει επίσης γυναικείες ομάδες. Τον Νοέμβριο, Ισραηλινοί στρατιώτες ανάρτησαν ανακοίνωση στην είσοδο του γηπέδου, ενημερώνοντας τους κατοίκους του στρατοπέδου ότι εξετάζεται η αποσυναρμολόγησή του λόγω έλλειψης αδειών και πιθανών παραβιάσεων στρατιωτικών κανονισμών.
Οι τοπικές αρχές του καταυλισμού Aida, που ιδρύθηκε το 1950 από την Υπηρεσία Αρωγής και Έργων των Ηνωμένων Εθνών για τους Παλαιστίνιους Πρόσφυγες στην Εγγύς Ανατολή (UNRWA), έχουν μισθώσει τη γη στο Αρμενικό Πατριαρχείο Ιεροσολύμων για περισσότερα από 20 χρόνια, επιτρέποντας τη χρήση του ακινήτου για ψυχαγωγικές δραστηριότητες για τα παιδιά.
![]()

