Θρίαμβος για το ελληνικό τζούντο στο Βαλκανικό πρωτάθλημα εφήβων και νεανίδων

Θρίαμβος για το ελληνικό τζούντο στο Βαλκανικό πρωτάθλημα εφήβων και νεανίδων

Η ελληνική σημαία υψώθηκε ψηλά στο Βαλκανικό πρωτάθλημα εφήβων και νεανίδων στο Μαυροβούνιο, με την εθνική μας ομάδα να σημειώνει εντυπωσιακές νίκες και να κατακτά το χρυσό μετάλλιο στο μικτό ομαδικό. Με τρεις νίκες, συμπεριλαμβανομένης της τελικής επικράτησης 4-0 επί της Τουρκίας, οι αθλητές μας έκαναν περήφανη τη χώρα.

Στο πρώτο Βαλκανικό πρωτάθλημα για το 2026, το ελληνικό τζούντο εντυπωσίασε με έξι μετάλλια (2 χρυσά, 4 χάλκινα) στα ατομικά. Στον πρώτο γύρο νίκησαν 4-3 τη Ρουμανία, στα ημιτελικά κέρδισαν 4-2 τη Μολδαβία και στον τελικό, η ομάδα έφτασε σε μια εμφατική νίκη 4-0 επί της Τουρκίας.

Η ατμόσφαιρα στην απονομή ήταν μοναδική, με τους Έλληνες φιλάθλους να ψάλλουν τον εθνικό ύμνο καθώς η γαλανόλευκη ανέβαινε ψηλά. Οι νεαροί αθλητές πανηγύρισαν την επιτυχία τους, δημιουργώντας μια βραδιά που θα μείνει αξέχαστη για το ελληνικό τζούντο.

Μετά την απονομή, οι Έλληνες τζουντόκα χόρεψαν συρτάκι στο τατάμι, προσφέροντας μια όμορφη εικόνα που υπογραμμίζει τη δύναμη του αθλητισμού να ενώνει τους λαούς. Στα ατομικά, η Μαρία Ελένη Παπαϊωάννου και η Ηλιάνα Κοραή Σταυροπούλου κατέκτησαν χρυσά μετάλλια, ενώ άλλοι αθλητές κατέκτησαν χάλκινα.

Αρχηγός της αποστολής ήταν ο προπονητής Αλέξης Ντανατσίδης, ο οποίος καθοδήγησε την ομάδα σε αυτή τη σπουδαία επιτυχία.

Loading

Play