Πορεία δισεκατομμυρίων μέσα στο χρόνο για το λογότυπο της Nike, το οποίο πριν από 50 χρόνια κόστισε 35 δολάρια!
Το λογότυπο Nike Swoosh, το θρυλικό «φτερό», που υποτίθεται ότι συμβολίζει τον…ήχο της ταχύτητας, παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 1971.
Εκείνη τη χρονιά, η Blue Ribbon Sports άλλαξε επίσημα το όνομά της σε Nike και χρειαζόταν ένα νέο λογότυπο για να γιορτάσει την περίσταση.
Ο συνιδρυτής της Nike, Φιλ Νιγκτ δίδασκε στο Portland State University εκείνη την εποχή και ανέθεσε στη φοιτήτρια γραφιστικής, Κάρολιν Ντάβιντσον για να δημιουργήσει ένα λογότυπο, εμπνευσμένο από τη θεά των αρχαίων Ελλήνων Νίκη. Η φοιτήτρια, σύμφωνα με την εξειδικευμένη ιταλική ιστοσελίδα Calcio e finalnza πληρώθηκε 35 δολάρια για το έργο, η Nike της έδωσε αργότερα ένα χρυσό και διαμαντένιο δαχτυλίδι Swoosh και 500 μετοχές.
Ο Σαμ Πόζερ, αναλυτής μετοχών στη Williams Trading, υπολόγισε την αξία του λογότυπου της Nike σε περίπου 15 δισεκατομμύρια δολάρια, ενώ άλλοι υπολογίζουν ότι το λογότυπο αξίζει όσο η καθαρή αξία της Nike, πάνω από 30 δισεκατομμύρια δολάρια.
Όπως σημειώνει η ιταλική ιστοσελίδα, η αμερικανική πολυεθνική, μια από τις πιο εμβληματικές στον κόσμο της ένδυσης, με έσοδα 37,4 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2020, έχει αυξήσει την αξία της την τελευταία δεκαετία, κατά 151%.
- Οργισμένες αντιδράσεις στο ΣΑ του ΟΗΕ μετά το νέο βέτο των ΗΠΑ για τη Γάζα
- Ο Ντ. Τραμπ στοχεύει στην ανάκτηση της βάσης Μπάγραμ στο Αφγανιστάν
- Ισραήλ: Συνεχείς βομβαρδισμοί στην πόλη της Γάζας προκαλούν ανθρωπιστική κρίση
- Ενίσχυση της Πολωνίας: Οι ΗΠΑ εγκρίνουν πώληση αντιαρματικών πυραύλων
- Θλιβερός απολογισμός: Ένας νεκρός από δασική πυρκαγιά στην επαρχία Λεόν της Ισπανίας