Πορεία δισεκατομμυρίων μέσα στο χρόνο για το λογότυπο της Nike, το οποίο πριν από 50 χρόνια κόστισε 35 δολάρια!
Το λογότυπο Nike Swoosh, το θρυλικό «φτερό», που υποτίθεται ότι συμβολίζει τον…ήχο της ταχύτητας, παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 1971.
Εκείνη τη χρονιά, η Blue Ribbon Sports άλλαξε επίσημα το όνομά της σε Nike και χρειαζόταν ένα νέο λογότυπο για να γιορτάσει την περίσταση.
Ο συνιδρυτής της Nike, Φιλ Νιγκτ δίδασκε στο Portland State University εκείνη την εποχή και ανέθεσε στη φοιτήτρια γραφιστικής, Κάρολιν Ντάβιντσον για να δημιουργήσει ένα λογότυπο, εμπνευσμένο από τη θεά των αρχαίων Ελλήνων Νίκη. Η φοιτήτρια, σύμφωνα με την εξειδικευμένη ιταλική ιστοσελίδα Calcio e finalnza πληρώθηκε 35 δολάρια για το έργο, η Nike της έδωσε αργότερα ένα χρυσό και διαμαντένιο δαχτυλίδι Swoosh και 500 μετοχές.
Ο Σαμ Πόζερ, αναλυτής μετοχών στη Williams Trading, υπολόγισε την αξία του λογότυπου της Nike σε περίπου 15 δισεκατομμύρια δολάρια, ενώ άλλοι υπολογίζουν ότι το λογότυπο αξίζει όσο η καθαρή αξία της Nike, πάνω από 30 δισεκατομμύρια δολάρια.
Όπως σημειώνει η ιταλική ιστοσελίδα, η αμερικανική πολυεθνική, μια από τις πιο εμβληματικές στον κόσμο της ένδυσης, με έσοδα 37,4 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2020, έχει αυξήσει την αξία της την τελευταία δεκαετία, κατά 151%.
- Άγριο έγκλημα στη Μινεσότα: 23χρονος εισέβαλε σε εκκλησία κι άνοιξε πυρ – Νεκρά δύο παιδιά, νοσηλεύεται 12χρονη ομογενής
- Το αποφασιστικό βήμα της ΑΕΚ για την πρόκριση στη League Phase του Conference League
- Αντεπίθεση για την πρόκριση στη League Phase του Europa League για Παναθηναϊκό και ΠΑΟΚ
- Απόλυση της διευθύντριας των CDC Μονάρεζ από τον πρόεδρο Τραμπ, λίγες εβδομάδες μετά την ανάληψη των καθηκόντων της
- Αρκάς: Η βρώμικη καλημέρα της Πέμπτης