Η στρατηγική σημασία της Ελλάδας για την Coca-Cola στην Ευρώπη

Η στρατηγική σημασία της Ελλάδας για την Coca-Cola στην Ευρώπη

Την πεποίθησή του ότι η Ελλάδα αποτελεί για την Coca-Cola μία στρατηγικής σημασίας αγορά στην Ευρώπη εκφράζει σε συνέντευξή του στο Αθηναϊκό-Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων ο Γενικός Διευθυντής της Coca-Cola για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα. Όπως εξηγεί, αυτό αποτυπώνεται τόσο στον τρόπο με τον οποίο λειτουργούμε εδώ, όσο και στις επενδύσεις που πραγματοποιούμε διαχρονικά.

Συγκεκριμένα, την τριετία 2022-2024, το Σύστημα της Coca-Cola στην Ελλάδα επένδυσε συνολικά 142 εκατ. ευρώ στη χώρα, ενισχύοντας την παραγωγική και εμπορική της δραστηριότητα και τη σύνδεσή της με την κοινωνία. Παράλληλα, σύμφωνα με τον Γενικό Διευθυντή, από την Ελλάδα σχεδιάζονται και υλοποιούνται πρωτοβουλίες που λειτουργούν ως πρότυπο για άλλες αγορές, όπως το Zero Drop. Η εμπιστοσύνη της Coca-Cola προς την ελληνική αγορά επιβεβαιώνεται στην πράξη, μέσα από τη συνεχή παρουσία μας, τις επενδύσεις και τη μακροπρόθεσμη αξία που δημιουργούμε για την ελληνική κοινωνία και την οικονομία.

Εστιάζοντας στις προκλήσεις της φετινής χρονιάς, ο Γενικός Διευθυντής υπογραμμίζει ότι «σε μία εποχή που το διεθνές περιβάλλον είναι όλο και πιο αβέβαιο μέρα με τη μέρα, η πρόκληση που έχουμε είναι να είμαστε ακόμη πιο κοντά στον Έλληνα καταναλωτή». Επισημαίνει ότι «η πρόκληση είναι μία: να συνεχίσουμε να προσφέρουμε προϊόντα που ανταποκρίνονται στις προσδοκίες των καταναλωτών για ποιότητα και απόλαυση, παραμένοντας ταυτόχρονα συνεπείς στις αξίες μας για βιωσιμότητα και υπευθυνότητα».

Ακολουθεί το πλήρες κείμενο της συνέντευξης του Γενικού Διευθυντή στο Αθηναϊκό-Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων. Η νέα μελέτη του ΙΟΒΕ για το κοινωνικο-οικονομικό αποτύπωμα του Συστήματος της Coca-Cola στην Ελλάδα επιβεβαιώνει τη σημαντική συμβολή της στην οικονομία και κοινωνία.

Ενωμένο, το Zero Waste HoReCa έχει εξελιχθεί σε ένα ουσιαστικό εργαλείο, βοηθώντας τις επιχειρήσεις του κλάδου φιλοξενίας να υιοθετήσουν βιώσιμες πρακτικές. Μέχρι σήμερα, περισσότερες από 3.000 επιχειρήσεις έχουν γίνει μέλη του προγράμματος, γεγονός που καταδεικνύει μια ευρύτερη θετική τάση της αγοράς.

Επιπλέον, η Coca-Cola στην Ελλάδα έχει προσαρμόσει το προϊόντικό της πορτφόλιο ώστε να ανταποκρίνεται στις διαφορετικές ανάγκες των καταναλωτών, με έμφαση σε προϊόντα χωρίς ζάχαρη. Η δέσμευσή της προς την κοινωνία δεν είναι αποσπασματική, αλλά διαρκής και ουσιαστική.

Η Coca-Cola συνεχίζει να βλέπει με αισιοδοξία τη συνέχεια της χρονιάς, αξιοποιώντας τη σταθερή προτίμηση των καταναλωτών.

Loading

Play