Νέα παρέμβαση στην Μεταμόρφωση έως το 2026 για την επίλυση του κυκλοφοριακού ζητήματος

Νέα παρέμβαση στην Μεταμόρφωση έως το 2026 για την επίλυση του κυκλοφοριακού ζητήματος

Η συνολική αναβάθμιση του συγκοινωνιακού δικτύου της πρωτεύουσας με στόχο να περιοριστεί η χρήση του Ι.Χ. και τώρα και μελλοντικά αποτελεί στρατηγική του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών τονίζει σε συνέντευξή του στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο υπουργός Χρίστος Δήμας.

Ανακοινώνει παράλληλα ότι εντός του 2026 θα έχει ολοκληρωθεί η παρέμβαση στον κόμβο της Μεταμόρφωσης με την κατασκευή και της δεύτερης εξόδου. Αναφέρει επίσης ότι εντός του Φθινοπώρου θα προκηρυχθεί ο διαγωνισμός για την κατασκευή του τριπλού οδικού κόμβου Σχιστού, που σε συνδυασμό με την αναβάθμιση της Δυτικής περιφερειακής του Αιγάλεω, θα συμβάλουν στην ανακούφιση του κυκλοφοριακού στον Κηφισό.

Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών παρουσιάζει τα χρονοδιαγράμματα σε όλα τα μεγάλα έργα που εκτελούνται στη χώρα. Υπογραμμίζει, πάντως, ότι το Υπουργείο ενισχύει το ανθρώπινο δυναμικό της ΥΠΑ με νέες προσλήψεις.

Για το μετρό Θεσσαλονίκης ο κύριος Δήμας υπογραμμίζει ότι η ολοκλήρωση της επέκτασης προς την Καλαμαριά αποτελεί την άμεση προτεραιότητά του Υπουργείου. Στόχος είναι το έργο να παραδοθεί στους πολίτες μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2026 με πέντε νέους σταθμούς που θα συνδέουν τη Μίκρα με το κέντρο σε μόλις 15 λεπτά.

Το κυκλοφοριακό πρόβλημα στην Αττική είναι σύνθετο ζήτημα και απαιτεί συνδυασμό παρεμβάσεων για την αποτελεσματική του επίλυση, γεγονός που τονίζει ο Υπουργός.

Οι καθυστερήσεις στα αεροδρόμια οφείλονται σε τεχνητούς περιορισμούς που εφαρμόστηκαν από τους Ελεγκτές Εναέριας Κυκλοφορίας, με τον Υπουργό να υπογραμμίζει ότι ενισχύει το ανθρώπινο δυναμικό της ΥΠΑ με νέες προσλήψεις.

Ο εκσυγχρονισμός της ΥΠΑ είναι ένας κοινός στόχος και υλοποιείται μέσω του Σχεδίου Δράσης των 364 σημείων που έχουν συμφωνηθεί με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή.

Η Ελλάδα προχωρά με συγκεκριμένο σχέδιο και είναι πεπεισμένη ότι σύντομα θα αρχίσουν να φαίνονται τα αποτελέσματα αυτής της προσπάθειας.

Loading

Play