Νέος χώρος πρασίνου στη Θεσσαλονίκη: Ένα δασάκι για τους πολίτες

Ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης παρέδωσε το πρώτο αστικό δασάκι της πόλης, ενισχύοντας το πράσινο και τη βιοποικιλότητα.