Το τεχνολογικό κέντρο καινοτομίας, Starbucks China Innovation and Technology Center (SITC), ανακοίνωσε στις 17 Σεπτεμβρίου τα ψηφιακά επιτεύγματά του από την ίδρυση του, υπογραμμίζοντας τις προσπάθειες της αμερικανικής πολυεθνικής εταιρίας για την εδραίωση της παρουσίας της στην αγορά ροφημάτων που έχει ιδιαίτερα ανταγωνιστικά χαρακτηριστικά.
Το αναφερόμενο κέντρο λειτουργεί στην περιοχή Φουτιάν της πόλης Σεντσέν στα νότια της Κίνας από τη 18η Αυγούστου του 2023, με αρχική επένδυση 220 εκατομμυρίων δολαρίων.
Στο διάστημα των δύο χρόνων που ακολούθησαν, το SITC ανέλαβε την υλοποίηση των πιο σημαντικών ψηφιακών πρωτοβουλιών της Starbucks στην κινεζική αγορά, βοηθώντας την αμερικανική πολυεθνική εταιρία να προωθήσει τον ψηφιακό της μετασχηματισμό, πετυχαίνοντας πρακτικά αποτελέσματα σε όλο το φάσμα της λειτουργίας της.
Πιο συγκεκριμένα, περισσότερα από 7.800 καταστήματα της Starbucks αντικατέστησαν τους χάρτινους πίνακες με τα μενού με σύγχρονες ηλεκτρονικές συσκευές, εισάγοντας παράλληλα ψηφιακές επιλογές για τους πελάτες τους, όπως επιλογές για την παρασκευή του καφέ εσπρέσο, τη θερμοκρασία σερβιρίσματος και την προσθήκη γάλακτος, προσφέροντας τουλάχιστον 500 συνδυασμούς γεύσεων και επιλογών περιεκτικότητας σε ζάχαρη.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ