Με δεδομένες τις καλοκαιρινές συνθήκες υψηλών θερμοκρασιών που επικρατούν στο Πεκίνο, ένα κινεζικό ρομπότ που λειτουργεί με μικροκυκλώματα (τσιπ) του αμερικανικού τεχνολογικού κολοσσού Nvidia, μοίραζε παγωμένο εμφιαλωμένο νερό σε περαστικούς που το παρακολουθούν εντυπωσιασμένοι.
Η σκηνή εξελίχθηκε στο περίπτερο της Nvidia εντός της 3ης Κινεζικής Διεθνούς Έκθεσης Εφοδιαστικών Αλυσίδων (CISCE) που πραγματοποιήθηκε στις 16-20 Ιουλίου στο Πεκίνο, παρουσιάζοντας ένα στιγμιότυπο του ενθουσιασμού που επικρατεί στις αμερικανικές επιχειρήσεις για την κινεζική αγορά, αλλά και για το οικοσύστημα της αλυσίδας εφοδιασμού που αυτή διαθέτει. Η αλυσίδα αυτή έχει ηγετική θέση σε παγκόσμιο επίπεδο.
Παρά τις αυξανόμενες προκλήσεις στην παγκόσμια εφοδιαστική αλυσίδα, αμερικανικές εταιρίες, όπως η Nvidia, η Apple και η Tesla, χρησιμοποίησαν την παρουσία τους στην αναφερόμενη έκθεση για να επαναβεβαιώσουν τη δέσμευσή τους στην Κίνα και να παρουσιάσουν τη βαθιά ενσωμάτωσή τους με κινεζικές επιχειρήσεις, αλλά και τα φιλόδοξα σχέδιά τους για μελλοντικές επενδύσεις.
Για αρκετές από τις επιχειρήσεις αυτές, η επιτυχία στην κινεζική αγορά σημαίνει ευθυγράμμιση με την πιο εξελιγμένη αλυσίδα εφοδιασμού σε παγκόσμιο επίπεδο, αλλά και παράλληλη συνέχιση της ταχείας ανάπτυξής τους.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ