Τεχνητή νοημοσύνη: Αναδιαμόρφωση των κανόνων της διαχείρισης εμπορικών σημάτων

Τεχνητή νοημοσύνη: Αναδιαμόρφωση των κανόνων της διαχείρισης εμπορικών σημάτων

Η τεχνητή νοημοσύνη αλλάζει ριζικά την προσέγγιση των επιχειρήσεων στη διαχείριση των εμπορικών σημάτων. Η τεχνητή νοημοσύνη προσφέρει όχι μόνο εργαλεία για τη δημιουργία περιεχομένου και την αυτοματοποίηση εργασιών, αλλά επιτρέπει επίσης στους χρήστες να γίνονται άμεσοι ψηφιακοί ντετέκτιβ. Αυτό σημαίνει ότι η ψηφιακή ιστορία μιας εταιρείας είναι πλέον πιο διαφανής και άμεσα επεξεργάσιμη από ποτέ. Σύμφωνα με τον Mike Allton, επικεφαλής storyteller στην Agorapulse, μια πλατφόρμα διαχείρισης μέσων κοινωνικής δικτύωσης για επιχειρήσεις, η τεχνολογία αυτή επαναστατεί στον τομέα της διαχείρισης των εμπορικών σημάτων.

Η διαχείριση της φήμης γίνεται ακόμα πιο σημαντική καθώς οι εταιρείες έχουν την ικανότητα να εντοπίζουν έγκαιρα σημάδια διάβρωσης πριν προκληθούν κρίσεις, σύμφωνα με τον Scott Rupp, διευθυντή δημοσίων σχέσεων της Marchex. Η ικανότητα της τεχνητής νοημοσύνης να παρακολουθεί και να προσαρμόζει τις στρατηγικές σε πραγματικό χρόνο είναι κρίσιμη.

Πλέον, οι επιχειρήσεις που αγκαλιάζουν τη διαφάνεια και αντιμετωπίζουν την κάθε αλληλεπίδραση με τους πελάτες ως κομβική, κερδίζουν την εμπιστοσύνη τους. Ο Mark N. Vena, πρόεδρος και κύριος αναλυτής της SmartTech Research, τόνισε ότι η διαχείριση των εμπορικών σημάτων απαιτεί συνεχή παρακολούθηση και αντίδραση σε ένα δυναμικό ψηφιακό περιβάλλον.

Η προληπτική διαφάνεια και η ενεργή διαχείριση των κριτικών και των σχολίων είναι κρίσιμες, καθώς οι επιτυχείς επιχειρήσεις που ακολουθούν τις βασικές αρχές της καλής πρακτικής δεν χρειάζεται να ανησυχούν. Καθώς ο Greg Sterling, συνιδρυτής της Near Media, επισημαίνει, το σπουδαίο μάρκετινγκ βασίζεται σε σπουδαία προϊόντα και υπηρεσίες, ενώ οι επιχειρήσεις πρέπει να εστιάζουν στη συνεχή βελτίωση και την καλή εξυπηρέτηση των πελατών.

Πηγή περιεχομένου: in.gr

Loading

Play