Το Πεκίνο κατευθύνει τον ταχύτατα τομέα της κινεζικής αυτοκινητοβιομηχανίας σε ένα μέλλον που θα καθορίζεται από την εναρμόνιση κανονισμών, καθώς και από τη στόχευση για την παραγωγή έξυπνα διασυνδεδεμένων οχημάτων (ICVs) ως την κινητήρια δύναμη για ένα καταναλωτικό αποτέλεσμα πωλήσεων 1 τρισεκατομμυρίου δολαρίων, μέχρι το 2027.
Σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στο σχέδιο για την αύξηση της εσωτερικής ζήτησης, το Πεκίνο χαρακτηρίζει τα οχήματα ICV ως έναν από τους βιομηχανικούς τομείς άμεσης προτεραιότητας, με αναμενόμενο οικονομικό αποτέλεσμα 1 τρισεκατομμυρίου γιουάν, μέσω της ταχείας ανάπτυξής του.
Οι κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες προσανατολίζονται ήδη στην υλοποίηση αυτής της στρατηγικής. Η Leapmotor απευθύνεται στην προσωποποιημένη νεανική αγορά με το μοντέλο Lafa5, ένα ηλεκτρικό όχημα compact κουπέ, που κοστίζει περίπου 100.000 γιουάν (περίπου 12.192,14 ευρώ).
Η Zeekr επικεντρώνεται στην ασφάλεια, ενσωματώνοντας αλγόριθμους τεχνητής νοημοσύνης και δεκάδες αισθητήρες στο μοντέλο 9X, ενώ η Nio συνεχίζει την επέκταση του δικτύου ενεργειακών υπηρεσιών της, διαθέτοντας περισσότερους από 8.400 σταθμούς φόρτισης και αλλαγής μπαταριών παγκοσμίως.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
![]()
