Αναγκαία η τήρηση μέτρων δημόσιας υγείας από επιχειρηματίες, επισημαίνει η Μελίνα Δερμεντζοπούλου

Αναγκαία η τήρηση μέτρων δημόσιας υγείας από επιχειρηματίες, επισημαίνει η Μελίνα Δερμεντζοπούλου

Η ανάγκη για τήρηση των μέτρων δημόσιας υγείας από όλους τους επιχειρηματίες υπογραμμίστηκε από την Αντιπεριφερειάρχη Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης, Μελίνα Δερμεντζοπούλου, κατά τη διάρκεια ημερίδας που διοργάνωσε η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας για τους επαγγελματίες της εστίασης στη Θεσσαλονίκη. Η κ. Δερμεντζοπούλου αναφέρθηκε στο «Οικοσύστημα της Εστίασης», το οποίο περιλαμβάνει επιχειρηματίες και δημόσιες υπηρεσίες, όπως ο ΕΦΕΤ και η Αστυνομία.

«Όλα τα μέλη του οικοσυστήματος πρέπει να συνεργάζονται για την υποστήριξή σας και την πιστή τήρηση των απαιτούμενων μέτρων για τη διασφάλιση της δημόσιας υγείας. Η Περιφέρεια δεν κάνει βήμα πίσω σε αυτό», τόνισε η Αντιπεριφερειάρχης. Επεσήμανε ότι η ημερίδα αυτή είναι μόνο η αρχή μιας σειράς δράσεων που θα οργανώσει η Αντιπεριφέρεια.

Ο πρόεδρος της Ένωσης Εστιατόρων Ψητοπωλών και Καφέ Μπαρ Ν. Θεσσαλονίκης, Μιχάλης Επιτροπίδης, συνεχάρη την Αντιπεριφέρεια για την εκδήλωση και εξέφρασε την επιθυμία να γίνονται ανάλογες ημερίδες κάθε χρόνο. «Η συνεχής ενημέρωση είναι εξαιρετικά σημαντική για εμάς», δήλωσε.

Η ημερίδα, που συντόνισε η Γενική Διευθύντρια των υπηρεσιών της Αντιπεριφέρειας, Καλλιόπη Μπαλλά, επικεντρώθηκε σε ζητήματα προστασίας της δημόσιας υγείας και εφαρμογής υγειονομικών κανόνων.

Loading

Play