Ανακοίνωση σχετικά με την ακινητοποίηση της αμαξοστοιχίας 2593, που εκτελούσε το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη – Λάρισα, στον Σ.Σ. Σίνδου, εξέδωσε η Hellenic Train, μετά από αναφορές για οσμή εντός του συρμού. Σύμφωνα με ενημέρωση της εταιρείας, διερευνάται το περιστατικό, ενώ η αμαξοστοιχία αναχώρησε με καθυστέρηση μετά τις προβλεπόμενες διαδικασίες και ελέγχους.
Το προσωπικό της εταιρείας εφάρμοσε άμεσα όλες τις απαιτούμενες διαδικασίες για την αντιμετώπιση του περιστατικού, με την παρουσία της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας, η οποία κλήθηκε από επιβάτες. Από τον έλεγχο που διενεργήθηκε, δεν διαπιστώθηκε ύπαρξη πυρκαγιάς ή καπνού. Ωστόσο, λόγω των απαραίτητων διαδικασιών, η αμαξοστοιχία αναχώρησε με σημαντική καθυστέρηση.
Η Hellenic Train ενημερώνει ότι σύμφωνα με τον Ευρωπαϊκό Κανονισμό 2021/782, οι επιβάτες της αμαξοστοιχίας δικαιούνται αποζημίωση ίση με το 25% της αξίας του εισιτηρίου τους, με τους εξής τρόπους:
– Τα εισιτήρια που έχουν εκδοθεί από εκδοτήρια και έχουν πληρωθεί με μετρητά, αποζημιώνονται μόνο από τα ενεργά εκδοτήρια.
– Οι κάτοχοι εισιτηρίων που έχουν αγορασθεί με κάρτα, ανεξαρτήτως καναλιού πώλησης (εκδοτήρια, webticketing & app), μπορούν:
o είτε να επισκεφθούν κάποιο εκδοτήριο Σταθμού για την αποζημίωση του εισιτηρίου.
o είτε να στείλουν γραπτό αίτημα στην εταιρεία μέσω της φόρμας παραπόνων/αιτημάτων, επισυνάπτοντας τον αριθμό του ηλεκτρονικού εισιτηρίου ή μια ευκρινή φωτογραφία του φυσικού εισιτηρίου.
Για περισσότερες πληροφορίες και για την υποβολή αιτήσεων αποζημίωσης, οι επιβάτες παρακαλούνται να επισκεφθούν την ιστοσελίδα της Hellenic Train ή να επικοινωνήσουν με τις αρμόδιες υπηρεσίες εξυπηρέτησης πελατών.
Διαβάστε επίσης: Λήξη συναγερμού για την αμαξοστοιχία που είχε ακινητοποιηθεί έξω από τη Σίνδο
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ